Karinka
16-08-2026 om 00:02
Meningokokken sepsis
zijn er ouders die ervaring hebben met kinderen die sepsis kregen bij meningokokken? Onze dochter van 10 is zwaar ziek en ze zal zoals t nu er uit ziet delen van haar ledematen misschien moeten misssen.Β Het is een onwerkelijke tijd. We leven in een donkere tunnel.Β Β Karinka
letterkoekje
24-08-2026 om 15:16
Door omstandigheden niet online kunnen zijn, maar in gedachten wel 'online'. Intussen is er misschien al veel gebeurd, heeft jullie kindje al een zware hindernis genomen. Hopelijk blijft het bij die ene hindernis en is al wat volgt herstel. Voor jullie zal het als het ware nog ingrijpender zijn dan voor jullie dochter. Maar dit is achter de rug. Schrijf van je af als je er behoefte aan hebt, Karinka. Het spreekwoord zegt: gedeelde smart is halve smart. Tuurlijk dat je jezelf niet beter voelt door hier te posten, maar het gevoel te kunnen ventileren, dat moet ook een opluchting geven.
Zazo
24-08-2026 om 19:05
hopelijk is de operatie goed verlopen en gaat het naar omstandigheden goed met je dochter. Heel veel sterkte voor haar en voor jullie. 
Schemerlampje
25-08-2026 om 10:55
Ik hoop dat jullie een goede nacht gehad hebben en dat jullie meisje goed mag herstellen van de operatie. Ik wens jullie toe dat het hierbij blijft en er geen verdere amputaties nodig zijn!
Lizzyliz
25-08-2026 om 15:37
Wat een heftige situatie voor jullie. Heel veel sterkte gewenst en beterschap voor jullie dochter β€οΈ
Desideria
25-08-2026 om 16:26
Kaarsje brandt voor jullie meisje, hoop zo dat de weg naar herstel is ingezet ππ
Ninoea
25-08-2026 om 21:54
Mijn gedachten gaan naar jullie uit. Ik hoop dat het gesprek en de operatie voorspoedig verlopen zijn.