Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Kermisgeld

Hoeveel kermisgeld krijgen jullie kinderen? Hier een zoon eind basisschool en ik vermoed dat de vraag als het volgende week kermis is wel gaat komen. We gaan ook vast nog een keer met familie en dan betalen wij denk ik nog gewoon. 


Ik ging vroeger altijd naar de kermis, toen ik klein was meestal met mijn moeder en een vriendin van haar en haar kinderen. Daarna zelf met klasgenootjes. Tot een jaar of 14 denk ik. Stiekem roken en in de botsauto's. 
Geen idee hoe duur dat was en wie dat dan betaalde, ik denk ik zelf. 
Mijn dochter van 10 vind t ook wel leuk, maar zo duur. Hier is  1 ritje in een attractie al 7,50 soms. En daar heb ik echt geen geld voor helaas. 

wellicht even kijken naar de gemiddelde prijs van attracties ( misschien toch ergens online te vinden) en dan samen af te spreken welk bedrag hij zelf redelijk zou vinden. Ik denk dat ik zo rond de €20 zou meegeven ook omdat de kermis nu best duur geworden is.

vdberghisa schreef op 27-05-2026 om 22:06:

wellicht even kijken naar de gemiddelde prijs van attracties ( misschien toch ergens online te vinden) en dan samen af te spreken welk bedrag hij zelf redelijk zou vinden. Ik denk dat ik zo rond de €20 zou meegeven ook omdat de kermis nu best duur geworden is.

Kermis is al voorbij, dus advies is niet meer nodig. Maar volgens mij probeer je alleen aan genoeg posts te komen om binnenkort een linkje te kunnen plaatsen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.