Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Filmpje bedelende kinderen

Rosehip schreef op 15-02-2026 om 16:56:

[..]

Het is verboden.

Hoezo? Her zal openbare ruimte zijn geweest

Decembermamma schreef op 15-02-2026 om 21:27:

[..]

Hoezo? Her zal openbare ruimte zijn geweest

Filmen mag, verspreiden en/of publiceren niet.

Rosehip schreef op 15-02-2026 om 21:38:

[..]

Filmen mag, verspreiden en/of publiceren niet.

Ik mag toch hopen dat elk weldenkend mens dat sowieso wel snapt, dat je niet de beelden van andermans kinderen zomaar het www op gooit...?!? Los van dat het wettelijk verboden is, zoiets doe je gewoon niet!

Engeltje schreef op 15-02-2026 om 21:48:

[..]

Ik mag toch hopen dat elk weldenkend mens dat sowieso wel snapt, dat je niet de beelden van andermans kinderen zomaar het www op gooit...?!? Los van dat het wettelijk verboden is, zoiets doe je gewoon niet!

Kennelijk niet iedereen hier. 

Ik leef kennelijk in een andere bubbel, maar weet je wat ìk nou raar vind? Massa's kinderen achter dranghekken die om supermarktzegeltjes staan te roepen. Ik heb zoiets nog nooit gezien. Ik zal eens wat beter opletten. Misschien wel zo bijzonder dat ik ze ook ga filmen. Oh nee, toch masr niet, haha

Decembermamma schreef op 15-02-2026 om 16:19:

[..]

Onze zoon heeft ooit zegeltjes gespaard voor autootjes bij de supermarkt waar wij zelfden boodschappen deden. De zegeltjes kwamen allemaal van familie en de buren, hij heeft daarvoor nooit bij de supermarkt staan bedelen en heeft dat ook nooit gewild. Heeft wel altijd zelf de autootjes opgehaald en kreeg dan van wildvreemden zegeltjes, maar dat kwam ook dat als hij een dubbele had hij ze aan aanwezige kinderen gaf.

Aai over je bolletje hoor.

Anoniemer schreef op 16-02-2026 om 06:37:

Ik leef kennelijk in een andere bubbel, maar weet je wat ìk nou raar vind? Massa's kinderen achter dranghekken die om supermarktzegeltjes staan te roepen. Ik heb zoiets nog nooit gezien. Ik zal eens wat beter opletten. Misschien wel zo bijzonder dat ik ze ook ga filmen. Oh nee, toch masr niet, haha

Het hangt af van het moment waarop je boodschappen doet.
Op woensdagmiddag zal het druk zijn, na etenstijd niet.

(en er moet natuurlijk wel een of ander actie lopen bij de supermarkt)

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.