Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

Zwanger van een zoontje

hallo , ik ben van 1985 ik wil graag zwanger worden van een zoontje , hebben jullie voor mij wat tips? Klopt de Chinees conceptie kalender ? Zijn er mama die jongens hebben gekregen op hun 38 ste ?


Jeetje. 
Wat doe je als het een meisje blijkt te zijn?!  

dit hebben vrouwen door de eeuwen heen geprobeerd, vooral degenen die de druk van het produceren van een stamhouder, troonopvolger, dat soort dingen, op de schouders voelden. Enkelen verloren letterlijk het hoofd als dat niet lukte. Maar het is duidelijk gebleken dat je hier geen invloed op hebt.

51% kans

yette schreef op 24-01-2023 om 08:41:

Jeetje.
Wat doe je als het een meisje blijkt te zijn?!

Op de BBQ

Als die Chinese conceptiekalender had geklopt, hadden er in China ten tijde van de éénkindpolitiek waarschijnlijk geen dertig tot zestig miljoen meisjes hoeven 'verdwijnen'. 

Slecht plan, je zo vastbijten in een kind van een bepaald geslacht. Dat je zo'n wens hebt, daar kan ik me best iets bij voorstellen, maar laat het toch open. Dat is nou eenmaal zoals het gaat in de natuur. En er komt een echt mens van. Als jij je star vasthoudt aan de voorkeur voor een jongetje en het wordt toch een meisje, dan lijdt zij daaronder. Dat kun je je kind niet aandoen. 

Ik ben zo’n meisje dat een zoon had moeten zijn. Het is nooit goed gekomen tussen mijn moeder en mij. Ik ben intussen 52…
Een kind is een cadeau, een wonder, een zegening. Zeker een ‘gezond’ kind. Of het een jongetje of een meisje is, is echt the least of your worries! Ik hoop dat je van het kind dat je gegeven is onvoorwaardelijk kunt houden.

MRI

MRI

24-01-2023 om 09:02

En dan krijg je een kind met een jongenslichaam maar een paar jaar later blijkt dat zhij  zich een meisje voelt... en op haar 12e in transitie gaat...

Waarom wil je zo graag een jongen eigenlijk?  Gewoon nieuwsgierig hoor, heb je al drie meiden of zo?

Zeker zijn er mama’s die een zoon hebben gekregen op hun 38 ste .

Als je persé een zoon wil, dan kun je voor het welzijn van het kind beter helemaal niet zwanger worden.

Jonagold schreef op 24-01-2023 om 08:54:

Ik ben zo’n meisje dat een zoon had moeten zijn. Het is nooit goed gekomen tussen mijn moeder en mij. Ik ben intussen 52…
Een kind is een cadeau, een wonder, een zegening. Zeker een ‘gezond’ kind. Of het een jongetje of een meisje is, is echt the least of your worries! Ik hoop dat je van het kind dat je gegeven is onvoorwaardelijk kunt houden.

Wat erg! 

Als je alleen maar een zoon wil, heb je mijns inziens slechts een halve kinderwens. Da's veel te weinig. Dat moet je niet willen doorzetten.

En sowieso ... als TO het geslacht van haar kind al wil manipuleren, waar is ze dan nog meer toe in staat om haar kind daar haar ideaalbeeld te vormen? 

Maar goed. Eerste topic. 

MRI schreef op 24-01-2023 om 09:02:

En dan krijg je een kind met een jongenslichaam maar een paar jaar later blijkt dat zhij zich een meisje voelt... en op haar 12e in transitie gaat...

Waarom wil je zo graag een jongen eigenlijk? Gewoon nieuwsgierig hoor, heb je al drie meiden of zo?

 

Ja maarrr ... transitie kan natuurlijk ook andersom! 

Zo ben ik op mijn 52ste moeder geworden van een zoon   


Jonagold schreef op 24-01-2023 om 08:54:

Ik ben zo’n meisje dat een zoon had moeten zijn. Het is nooit goed gekomen tussen mijn moeder en mij. Ik ben intussen 52…
Een kind is een cadeau, een wonder, een zegening. Zeker een ‘gezond’ kind. Of het een jongetje of een meisje is, is echt the least of your worries! Ik hoop dat je van het kind dat je gegeven is onvoorwaardelijk kunt houden.

Dit soort verhalen, daar gaan mij echt de haren van rechtop staan. Helaas in mijn directe omgeving ook meegemaakt. Hoe triest dit is, kan men zich slecht voorstellen. Hele dikke knuffel voor jou. 

MRI

MRI

24-01-2023 om 10:11

yette schreef op 24-01-2023 om 09:17:

[..]

Ja maarrr ... transitie kan natuurlijk ook andersom!

Zo ben ik op mijn 52ste moeder geworden van een zoon


ja ik ook hoor (nou ja wat eerder: mijn zoon is altijd zoon geweest al kon hij dat pas op zijn derde zeggen) Maar je hebt gelijk: als zij een kind met een meisjeslichaam krijgt, kan het alsnog haar zoon zijn

Roos55 schreef op 24-01-2023 om 09:03:

Zeker zijn er mama’s die een zoon hebben gekregen op hun 38 ste .

Is dit serieus óóit voorgekomen? 

Probeer gewoon zwanger te worden van een 6-ling. Grote kans dat er een zoon bij zit.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.