Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

Lees ook op

Zwanger (maar van wie?)

hallo iedereen, 

weet niet goed waar te beginne maar ik ben een vrouw van 23 jaar die momenteel zwanger is geworden. Voor ik in een relatie stapte had ik voor een lange tijd seks met een man die 58 jaar is. Ik deed dit omdat hij mij geld gaf hiervoor en ik dat heel hard nodig had door een slechte verleden met mijn ex die mij in de schulden heeft gewerkt. Jaar geleden leerde ik iemand kennen en het is heel serieus geworden. Ik ben niet gestopt met vrije met de persoon die mij geld gaf hiervoor. Ik heb het nog steeds financieel heel moeilijk en is mss krom gezegd maar ik zag er niks verkeerd in. De man in kwestie is ook gesteriliseerd en ongeveer al 10 jaar. Nu ben ik zwanger en ik kan gewoon niet slapen als ik lees op het internet dat die kans er wel gewoon is dat het een gesteriliseerde man kans heeft om een vrouw zwanger te maken. 
zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt? 


Ja het kan. DNA test is enige oplossing. Weet je partner wel dat je seks hebt voor geld? Zo niet is het tijd voor een goed gesprek.

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

05-08-2022 om 16:49

En geen enkel voorbehoedsmiddel gebruikt? Kan het ook van je nieuwe vriend zijn?

Melis20

Melis20

05-08-2022 om 16:53 Topicstarter

Battle-Royale schreef op 05-08-2022 om 16:49:

En geen enkel voorbehoedsmiddel gebruikt? Kan het ook van je nieuwe vriend zijn?

Jaa dat zeker.. want hij heeft al een kind met iemand anders. En wij vrijen ook regelmatig met elkaar.. 

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

05-08-2022 om 16:56

Melis20 schreef op 05-08-2022 om 16:53:

[..]

Jaa dat zeker.. want hij heeft al een kind met iemand anders. En wij vrijen ook regelmatig met elkaar..

Maar je gebruikt bij allebei geen voorbehoedsmiddelen? Geen pil, spiraal oid? En je vriend is op hoogte van de zwangerschap?

Is die man van 58 jaar al 10 jaar geleden gesteriliseerd of begrijp ik dat verkeerd? In dat geval lijkt de kans dat je zwanger bent van hem niet logisch. 

Melis20

Melis20

05-08-2022 om 17:00 Topicstarter

Battle-Royale schreef op 05-08-2022 om 16:56:

[..]

Maar je gebruikt bij allebei geen voorbehoedsmiddelen? Geen pil, spiraal oid? En je vriend is op hoogte van de zwangerschap?

Nee de reden daarvan is omdat ik een tijdje geleden onvruchtbaar ben verklaart. Daarom gebruikte ik ook niks omdat ik dacht dat dit zwz niet kon. En nu blijkt het dat ik zwanger ben. 

Melis20

Melis20

05-08-2022 om 17:01 Topicstarter

Poezekat schreef op 05-08-2022 om 16:58:

Is die man van 58 jaar al 10 jaar geleden gesteriliseerd of begrijp ik dat verkeerd? In dat geval lijkt de kans dat je zwanger bent van hem niet logisch.

Ja klopt.. maar op internet las ik dat dit wel gewoon kan en ik maak me hier enorm veel zorgen over. 😢

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

05-08-2022 om 17:05

Melis20 schreef op 05-08-2022 om 17:00:

[..]

Nee de reden daarvan is omdat ik een tijdje geleden onvruchtbaar ben verklaart. Daarom gebruikte ik ook niks omdat ik dacht dat dit zwz niet kon. En nu blijkt het dat ik zwanger ben.

Oh oke, wil je je baby houden? 

Gelijk na een sterilisatie kan een man nog vruchtbaar zijn maar na 10 jaar vast niet meer.

Melis20

Melis20

05-08-2022 om 17:08 Topicstarter

Battle-Royale schreef op 05-08-2022 om 17:05:

[..]

Oh oke, wil je je baby houden?

Heel graag. Alleen is dit heel moeilijk. Ik ben ondertussen gestopt met vrije’n toen ik te weten kwam dat ik zwanger was. En ik ook een enorme schuldgevoel heb gecreëerd naar mijn vriend toe. Ik ben heel gelukkig met hem als dit ons kindje is ben ik gewoon enorm bang om hem te verliezen.. 

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

05-08-2022 om 17:23

Melis20 schreef op 05-08-2022 om 17:08:

[..]

Heel graag. Alleen is dit heel moeilijk. Ik ben ondertussen gestopt met vrije’n toen ik te weten kwam dat ik zwanger was. En ik ook een enorme schuldgevoel heb gecreëerd naar mijn vriend toe. Ik ben heel gelukkig met hem als dit ons kindje is ben ik gewoon enorm bang om hem te verliezen..

Ik zou wel gewoon eerlijk zijn, en dan na de geboorte een dnatest, kost rond de 200 euro maar dan weet je wel zeker wie de vader is, vooropgesteld dat in elk geval een van de mogelijke vaders wil meewerken. Ik zou dat stuk over het geld wel weglaten. 

Gefeliciteerd met je zwangerschap in elk geval! 

Melis20 schreef op 05-08-2022 om 17:00:

[..]

Nee de reden daarvan is omdat ik een tijdje geleden onvruchtbaar ben verklaart. Daarom gebruikte ik ook niks omdat ik dacht dat dit zwz niet kon. En nu blijkt het dat ik zwanger ben.

Door wie en vooral waarom?

En die man zegt dat hij gesteriliseerd is, maar is dat echt wel zo? En weet jouw vriend dat je met die man van 58 ook sex hebt? Of weet jouw vriend totaal niet dat je ook nog 'een vriend van 58' hebt?

Aangezien je financieel heel moeilijk zit, kan je het kindje een toekomst bieden en wonen jij en je vriend samen?

Bijtje82

Bijtje82

05-08-2022 om 18:56

Als die man echt gesteriliseerd is dan lijkt het mij persoonlijk vrij onlogisch dat hij na zo'n lange tijd ineens iemand zwanger maakt.
Mijn vader had ooit eens een relatie met een vrouw. Na een poos stond ze ook ineens.met een positieve test voor zijn neus. Die vrouw stond meteen op straat, aangezien m'n pa al 20 jaar steriel was. 

Bijzonder verhaal.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.