Werk en Opleiding Werk en Opleiding

Werk en Opleiding

Agressie op je werk

Hebben jullie daar weleens mee te maken? En zo ja, verbaal of fysiek of beiden? 

Poison schreef op 31-01-2026 om 09:01:

bijna een jaar na de aanranding. Niets meet van OM/politie vernomen. En ik zie enorm op tegen de dag dat het een jaar geleden is…

Wat slecht van OM / politie  😡 

😘

Poison schreef op 31-01-2026 om 09:01:

bijna een jaar na de aanranding. Niets meet van OM/politie vernomen. En ik zie enorm op tegen de dag dat het een jaar geleden is…

Sterke

onbeschrijfelijk moeilijk Poison! Sterkte. 

Poisson, sterkte!

Dochter haar rechtzaak diende bijna 2 jaar na de aangifte. En al die tijd hoorde ze ook weinig tot niets. Alleen op het laatst, toen is de rechtzaak meermaals verzet...
Heb je wel slachtofferhulp aangeboden gekregen?

Poison

Poison

31-01-2026 om 19:52 Topicstarter

Ja heb ik, maar die konden niets doen, omdat ik al in therapie was toen zij contact opnamen. 

Ted68 schreef op 29-11-2025 om 09:48:

https://www.ad.nl/binnenland/agressie-in-de-zorg-komt-vaker-voor-bij-immigrantenfamilies-zei-gommers-op-tv-uitspraak-leidt-tot-ophef~a0924d94/

Vind het moedig dat hij dat gezegt heeft….. Want er heerst in de ziekenhuizen een tabou op….
Treurig….

Ik vind het wel bijzonder dat hij dat zo goed weet. Hij ziet amper patiënten, laat staan familie.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.