Sport en bewegen Sport en bewegen

Sport en bewegen

Sophia_!

Sophia_!

19-07-2021 om 17:38

Olympische Spelen Tokyo 2021


Wat mij betreft mogen ze de teamsporten wel skippen op de OS, de individuele kracht/snelheids/leningheids wedstrijden vind ik boeiender. 

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

22-07-2021 om 16:15

https://www.ad.nl/olympische-spelen/teamnl-houdt-adem-in-alle-positieve-gevallen-zaten-op-een-vlucht-naar-tokio~a636c38c/

Dit stelt niet gerust. Alle positief geteste Nederlanders zaten afgelopen zaterdag in hetzelfde vliegtuig. Met incubatietijd van 5-10 dagen blijft het de komende dagen erg spannend of er niet meer besmet zijn.

Sophia_!

Sophia_!

22-07-2021 om 16:21

😲 dat is niet best! Ik hoop dat het mee gaat vallen,  anders missen we veel sporters uiteindelijk. 

redbulletje schreef op 22-07-2021 om 15:02:

Wat mij betreft mogen ze de teamsporten wel skippen op de OS, de individuele kracht/snelheids/leningheids wedstrijden vind ik boeiender.

Ik vind de teamsporten boeiender, dus fijn dat er voor ieder wat wils is. 

Sophia_! schreef op 22-07-2021 om 16:21:

😲 dat is niet best! Ik hoop dat het mee gaat vallen, anders missen we veel sporters uiteindelijk.

Pfoeh... en ook echt wel medaillekandidaten met de heren hockeyers en Tom Dumoulin onder andere. 

Eindelijk weer Honkbal en Softbal op de Olympische spelen!  
Jammer dat Nederland zich niet gekwalificeerd heeft  

Zit Spanje-Egypte te kijken, wat een smerige overtredingen van die Egyptenaren zeg. Dacht eerst dat de Spanjaarden weer authentiek Zuid-Europees drama opvoerden, maar ze doen echt halve aanslagen op die enkels. Tot zover de Olympische gedachte.

Ik zit er klaar voor

Sophia_!

Sophia_!

23-07-2021 om 12:43

MevrouwJack schreef op 23-07-2021 om 10:28:

Zit Spanje-Egypte te kijken, wat een smerige overtredingen van die Egyptenaren zeg. Dacht eerst dat de Spanjaarden weer authentiek Zuid-Europees drama opvoerden, maar ze doen echt halve aanslagen op die enkels. Tot zover de Olympische gedachte.

Dat was erg he! En dan zo'n scheids die geeneens rood geeft. Ging echt nergens over

Tonga 😍 mooie dame ook naast hem

Vind het trouwens ook geweldig al die landen die in traditioneel of daarop geinspireerde kleding binnen komt.

Duitsland daarentegen 

oooeehh Vanuatu 😍

AcidicShark11

AcidicShark11

23-07-2021 om 15:09

Sophia_! schreef op 19-07-2021 om 17:47:

Echt? Brrrrr hier. 

Ik vind het saai, ben weg gezapt.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.