Sport en bewegen Sport en bewegen

Sport en bewegen

Formule 1 topic 2024

Vandaag start de formule 1 weer, met de eerste wedstrijd in Bahrein! Gaat Max voor zijn 4e wereldtitel? 
Opvallend is dat alle rijders van vorig jaar, nu weer starten en ieder bij dezelfde renstal. 


max-verstappen-red-bull-racing.jpg


Friezinnetje

Friezinnetje

02-03-2024 om 15:43 Topicstarter

Omdat morgen de Ramadan begint, wordt de wedstrijd op zaterdag verreden ipv de zondag. Om 16.00 uur Nederlandse tijd. 

  ik zit er klaar voor. 

Ik heb ontdekt dat RTL-D  weer uitzendt. Bij  mij is het kanaal 47.
Je hebt dan wel Duits commentaar, nogal wat reclames tussendoor.  Synchrone vertaling als er Engels wordt gesproken (dus niets te verstaan) , maar het is gratis! 

Succes Max!  

Friezinnetje

Friezinnetje

02-03-2024 om 15:53 Topicstarter

Beterlaat2021! schreef op 02-03-2024 om 15:50:

Ik heb ontdekt dat RTL-D weer uitzendt. Bij mij is het kanaal 47.
Je hebt dan wel Duits commentaar, nogal wat reclames tussendoor. Synchrone vertaling als er Engels wordt gesproken (dus niet te verstaan) , maar het is gratis!

Succes Max!

ja klopt, dat had ik net ook gehoord. Fijn, alleen jammer van het duits  

Beterlaat2021! schreef op 02-03-2024 om 15:50:

Ik heb ontdekt dat RTL-D weer uitzendt. Bij mij is het kanaal 47.
Je hebt dan wel Duits commentaar, nogal wat reclames tussendoor. Synchrone vertaling als er Engels wordt gesproken (dus niet te verstaan) , maar het is gratis!

Succes Max!

Of met vpn op België het gesynchroniseerde commentaar van Olav Mol op grand prix radio.

Beterlaat2021! schreef op 02-03-2024 om 15:50:

Ik heb ontdekt dat RTL-D weer uitzendt. Bij mij is het kanaal 47.
Je hebt dan wel Duits commentaar, nogal wat reclames tussendoor. Synchrone vertaling als er Engels wordt gesproken (dus niet te verstaan) , maar het is gratis!

Succes Max!

Haha dat synchroniseren is zo irritant! Maar bedankt voor de tip, ik ga op deze manier kijken!

Friezinnetje

Friezinnetje

02-03-2024 om 15:59 Topicstarter

bij mij op kanaal 58 (Duitse RTL)

Friezinnetje

Friezinnetje

02-03-2024 om 16:25 Topicstarter

het gaat weer snel met Max. 

Nou, erg spannend is het niet 

Friezinnetje

Friezinnetje

02-03-2024 om 17:38 Topicstarter

Nee, Max was over de streep, gedoucht, prijs in ontvangst genomen, toen nr 2 Perez over de streep kwam.  

Dat gaat een saai seizoen worden….. Max rijdt met 2 vingers in zijn neus iedereen volledig naar huis.

Friezinnetje schreef op 02-03-2024 om 17:38:

Nee, Max was over de streep, gedoucht, prijs in ontvangst genomen, toen nr 2 Perez over de streep kwam.

😂 ja, zo was het inderdaad wel! 

Beterlaat2021! schreef op 02-03-2024 om 15:50:

Ik heb ontdekt dat RTL-D weer uitzendt. Bij mij is het kanaal 47.
Je hebt dan wel Duits commentaar, nogal wat reclames tussendoor. Synchrone vertaling als er Engels wordt gesproken (dus niets te verstaan) , maar het is gratis!

Succes Max!

Bedankt voor de tip, hier ook op zender 47 

Goed begin van het seizoen

ik vind het leuke van RTL dat Gunther Steiner daar nu commentator is.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.