Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wat wil jij kopen?

Ik wil Tuinplantjes kopen om bakken te vullen en voor in de borders. Ga ik deze week waarschijnlijk doen.

ToetieToover schreef op 14-04-2025 om 18:22:

[..]

Bedankt voor de tip, dat kanaal kende ik nog niet. Ik heb het patroon niet helemaal gelezen, ik heb alleen het basisidee gebruikt. Bovendien heb ik half double crochet gebruikt back loop only (HDC BLO) en de punt werd daardoor iets eh, puntiger. Toen heb ik de armsgaten achteraf nog wat aangepast en een half lengte mouwtje in spider stitch gemaakt. En een ander randje, geen idee wat het antieke patroon daar heeft gedaan. En ik ga er nog touwtjes aanmaken, met de icordmaker tool zodat ik er een soort wikkelvestje van kan maken.

Geen idee nog wat te maken met de Canadutch! Volg jij een patroon daarvoor?

Haha ik vind altijd super knap hoe jij een patroon pakt en er dan compleet je eigen draai aan geeft. Dat lukt mij pas nadat ik een patroon twee keer tot de letter gevolgd heb.

Ja ik heb een prachtig patroon van Lilla Bjorn gevonden. Kijk maar eens op Ravelry, ik vind haar patronen 

Tuinfluiter schreef op 15-04-2025 om 09:31:

Ik wil Tuinplantjes kopen om bakken te vullen en voor in de borders. Ga ik deze week waarschijnlijk doen.

Leuk Tuinfluiter, daarmee doe je je naam eer aan. Wat voor soort plantjes vindt je leuk?

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

15-04-2025 om 19:10

Tuinfluiter schreef op 15-04-2025 om 09:31:

ja er staan nu nog volop tulpen in de potten te bloeien, maar ik wil ook weer los! Heb t/m maandag vakantie, dus ws nog wel even tijd om hier en daar naar toe te gaan  

Martje80 schreef op 15-04-2025 om 18:48:

[..]

Leuk Tuinfluiter, daarmee doe je je naam eer aan. Wat voor soort plantjes vindt je leuk?

Ik heb veel vaste planten en daar tussen zet ik groepjes eenjarige die rijk bloeien. Ik heb vandaag geraniums gekocht. Bloeien altijd rijk en slakken lusten ze niet.

Ik wil graag een nieuwe bank, weet ook al welke. Nu nog ff beslissen of ik nu wil bestellen of nadat ik op vakantie ben geweest, dan is belasting teruggave er ook al..

Heb de bank 6 jaar geleden meeverhuisd maar toen was hij eigenlijk al aan vervanging toe. Nu wordt het toch echt tijd.  

Ik wil binnenkort nog wat zomerjurkjes kopen voor in de vakantie.

Martje80 schreef op 15-04-2025 om 18:47:

[..]

Haha ik vind altijd super knap hoe jij een patroon pakt en er dan compleet je eigen draai aan geeft. Dat lukt mij pas nadat ik een patroon twee keer tot de letter gevolgd heb.

Ja ik heb een prachtig patroon van Lilla Bjorn gevonden. Kijk maar eens op Ravelry, ik vind haar patronen

Bedankt Martje!

Een nieuwe staafmixer. Roestvrijstaal.

De plastic behuizing van de Philips staafmixer die ik nu heb is aan het afbrokkelen.

Ik dacht erover om wat joggingbroeken te kopen of zelf te maken maar ik heb geen zin om iets te laten komen en dat het dan tegenvalt. En ik ben érrrugg moeilijk. Beetje slobberen, knellen, te kort of te lang in het kruis, pillen, moeilijk te wassen of afgeven, niet zacht genoeg, iets te koud of te warm, een raar luchtje, en het kledingstuk wordt niet meer gedragen.

Ik denk dat ik voor de zoveelste keer alle elastiek aan de boorden van mijn huidige broeken ga vervangen. Nu heb ik nog tijd. Als de winter al op gang is dan maak ik er een potje van. Veiligheidsspelden, koorden en dat soort lelijke aanpassingen. Dus ik denk dat ik wat boordelastiek ga halen bij Wibra.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.