Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.

Net gebeld... Hoogstwaarschijnlijk kunnen mijn dochter, haar vriend en ik naar een camping verhuizen... 
Ben voorzichtig blij!! 🫣 🤞 

nee ik wil zaterdag ook niet dichtbij huis afspreken. Lief dat je het voorstelt maar ik wil gewoon even rust het weekend. Heb net nieuw werk en dat kost al even energie genoeg.

Lichtbron schreef op 02-09-2026 om 13:32:

Net gebeld... Hoogstwaarschijnlijk kunnen mijn dochter, haar vriend en ik naar een camping verhuizen...
Ben voorzichtig blij!! 🫣 🤞

Ik duim voor je. Is wel tijdelijk ? Of langere termijn? 

Lientje, het is tijdelijk. Dus we moeten sowieso op zoek naar iets anders. Hier moeten er over een maand uit. 
Dus ik hoop dat we het rond krijgen. 

Hoeveel fouten ga jij nog maken?
En bedankt dat ik vorige week weer mijn werk voor niks heb gedaan.

Mam, je hoeft mij niet te bellen om mij erop te wijzen dat ik een vraag in de meisjes Bakker app nog niet heb beantwoord!
Dat kan je zo namelijk helemaal niet weten!
Niet alle aan mij gestelde vragen wil of kan ik publiek beantwoorden, omdat niet iedereen alles hoeft of mag weten. Sommige dingen moeten geheim blijven!
Vooral voor jou! Jij bent degene die dingen niet geheim kan houden. Dus als papa het niet mag weten dan geef ik privé antwoord.
Nee ziet het over een week of 2 vanzelf. 

Lichtbron schreef op 02-09-2026 om 21:29:

Lientje, het is tijdelijk. Dus we moeten sowieso op zoek naar iets anders. Hier moeten er over een maand uit.
Dus ik hoop dat we het rond krijgen.

Spannend en jammer dat het weer tijdelijk is dan.

ik heb 6,5 jaar voor jullie gewerkt en het enige wat ik als afscheid krijg is een mailtje waarin jullie me bedanken voor mijn inzet? 

Broodjebrie schreef op 03-09-2026 om 18:42:

ik heb 6,5 jaar voor jullie gewerkt en het enige wat ik als afscheid krijg is een mailtje waarin jullie me bedanken voor mijn inzet?

maar goed dat je er weg bent. Wel heel summier zeg, dat lijkt nergens op

buufie schreef op 03-09-2026 om 18:45:

[..]

maar goed dat je er weg bent. Wel heel summier zeg, dat lijkt nergens op

Nou inderdaad.. 

Helaas gaat het chalet niet door..  Verhuurder is bang dat een persoon niet kan betalen. 😑 

Broodjebrie schreef op 03-09-2026 om 18:42:

Wow 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.