Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.

Potverdorie fabrikanten van toetjes.
Graag heel veel meer plantaardige desserts maken!
De supermarkt barst uit elkaar van zuiveltoetjes, maar dat is niet goed voor mijn Ldl cholesterol

Grindelwald schreef op 12-08-2026 om 16:59:

Ik ben een tijdje geleden opgehouden met als eerste te appen of bellen. De stilte is oorverdovend 🙁

Herkenbaar   

Uh, jullie sturen voor 150 euro te veel spullen. Iets drie dubbel maar ook dingen die ik niet besteld heb. Ik ben zo coulant om dat terug te willen sturen, maar gek hè dat ik geen portokosten wil betalen? Het is voor mij dus simpeler en goedkoper om het weg te flikkeren, maar dat is dan weer tegen mijn principes,  verspilling enzo. 

Broodjebrie schreef op 12-08-2026 om 17:02:

jaaahaa nu weten we wel dat je op vakantie bent.

Ik ben het dit keer niet 

Je houdt jezelf voor de gek. Ons echt niet meer.

Dolfje schreef op 12-08-2026 om 18:05:

[..]

Ik ben het dit keer niet

Wahaha van jou kan ik het hebben 

kerst schreef op 12-08-2026 om 17:06:

Potverdorie fabrikanten van toetjes.
Graag heel veel meer plantaardige desserts maken!
De supermarkt barst uit elkaar van zuiveltoetjes, maar dat is niet goed voor mijn Ldl cholesterol

Soja kwark met fruit en noten? Alpro heeft verschillende plantaardige toetjes. Ik ben gelukkig niet van de toetjes, maar houdt mijn hdl hoog om de waardes in balans te houden 

Kutzooi, ik wil dit niet!!!😢

verdorie had eerder moeten bestellen😒

waarom denken al die oude mannen dat wij hun dikke, witte of verschrompelde blote lijven willen zien, als ze op hun fiets zitten? Trek wat aan joh, ook beter voor jezelf. 

buufie schreef op 13-08-2026 om 19:13:

waarom denken al die oude mannen dat wij hun dikke, witte of verschrompelde blote lijven willen zien, als ze op hun fiets zitten? Trek wat aan joh, ook beter voor jezelf.

Jonge mannen ook graag. Trek je shirt aan joh. 

buufie schreef op 13-08-2026 om 19:13:

Nou dit en ook al is die dikke buik hartstikke bruin; ik wil het niet zien! Als je op de rand van het zwembad staat: oké maar verder shirt aan! 

6 weken geleden op de camping kwam er ook steeds zo'n type voorbij. Diarree bruin met witte streepjes tussen de lellen en vellen die geplooid waren als hij in zijn tuinstoel zat.

Bij mijn man mag er voor het mooie een kilo of 4 af maar die heeft in vergelijking met dat soort mannen nog een goddelijk lijf. 😜

Jonge vrouwen doe ook maar iets aan, leuke bh maar ik hoef 'm niet te zien

ToetieToover schreef op 13-08-2026 om 19:37:

[..]

Jonge mannen ook graag. Trek je shirt aan joh.

En een broek, geen broekje

10PATRICK4-superJumbo.jpg?quality=75&auto=webp

Als je dit nog in de kast hebt liggen en je past het vijftig jaar later ongeveer nog, dan trek je dat vandaag met je 70+ lijf niet aan, om boodschappen te gaan doen.....

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.