Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.

Herfstappeltaart schreef op 02-08-2025 om 17:44:

[..]

Overal?

Nee, vooralsnog hier iig niet.. 

Herfstappeltaart schreef op 02-08-2025 om 17:44:

[..]

Overal?

Dat weet ik niet . Dacht eerst een deel . Bij onze oude vestiging staan de schappen  nog en de stickers zitten ook nog op de ramen maar ze komen toch op een andere locatie in het winkelcentrum.  Vind ik wel apart maar schijnt met de afhandeling van het faillissement te maken te hebben.

https://www.nu.nl/economie/6359531/blokker-weer-terug-in-winkelstraat-na-faillissement.html?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

Dit is nieuws uit juni. Maar onze plaats staat er nog niet bij. Ik woon in de kop van Noord-Holland en las dus van de week dat hij hier ook terug komt.

Nee in mijn woonplaats ook niet volgens mij hoor.

Herfstappeltaart schreef op 02-08-2025 om 16:15:

Ik mis Blokker. Heb een goeie nieuwe fluweelborstel nodig, waar moet ik die nu weer halen? En mijn fijnste grijze siliconenspatels?

Fluweelborstel heb ik bij een woonwinkel gekocht. Jou siliconenspatels door lens laten zoeken? 

Dolfje schreef op 31-07-2025 om 21:25:

[..]

Nee ik blijf malen. Eerstvolgende vakantie is in november maar nog niks gepland.

Wat lijkt me dat vervelend voor jou.  Sterkte!!! 

Yumi schreef op 02-08-2025 om 20:17:

[..]

Fluweelborstel heb ik bij een woonwinkel gekocht. Jou siliconenspatels door lens laten zoeken?

Ik ga op zoek 

Mag ik alvast met de VUT? Ik ben al het moeten zo zat! Eerst altijd alles in mijn eentje met en voor de kinderen doen en voor inkomen/huishouden en van alles doen, nu op mijn werk ook verantwoordelijk voor van alles en nog wat. 
Laat me nu eindelijk eens doen wat IK wil in plaats van wat anderen willen. 

Ik snap dat je er voor hem wil zijn en dat het je frustreert dat je niet meer kan doen maar dat hoef je niet op mij af te reageren.

good lord beginnen jullie niet weer hoor

Man wat kinderachtig allemaal weer zeg

Vrouwen in boerkinigewaden in het zwembad van top tot teen geheel bedekt. Nauwelijks bewegingsvrijheid in het water. Ik vond het naar om naar te kijken. En die dubbele standaard ook hè? 

again waarom zijn jullie zo achterlijk vervelend!  
GEZEIK ook altijd 

Goed gesprek, we hebben beide een verleden waardoor we raakvlakken hebben. Je wordt zo emotioneel dat je een paar keer in tranen bent, en ineens voel ik dat er van jou uit andere, meer gevoelens bijkomen. Ik was er al bang voor, en hoop dat het niet zo is, want meer als 'n vriend zal je nooit voor mij kunnen zijn. Het houd me bezig, toch maar proberen te slapen...zucht.

Zeg sinds wanneer ben ik verantwoordelijk voor jouw werk? Doe het lekker zelf! 

Yumi schreef op 05-08-2025 om 00:49:

Goed gesprek, we hebben beide een verleden waardoor we raakvlakken hebben. Je wordt zo emotioneel dat je een paar keer in tranen bent, en ineens voel ik dat er van jou uit andere, meer gevoelens bijkomen. Ik was er al bang voor, en hoop dat het niet zo is, want meer als 'n vriend zal je nooit voor mij kunnen zijn. Het houd me bezig, toch maar proberen te slapen...zucht.

Vanmorgen een appje, hoe fijn het was, hoe ik het heb ervaren en hij wil weer afspreken. Kan moeilijk antwoorden het was gezellig, zie je over 'n maand of 3, wel weer. Soms denk ik dat ik het jachtinstinct van mannen juist aanwakker, omdat ik heel duidelijk aangeef geen relatie te willen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.