Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.

En wanneer laat ie met z'n grote bek zijn zus eens met rust?! Die kan er ook niks aan doen dat hij wél last heeft van de puberteit. Het meisje heeft zelf autisme en heel veel last van zo'n schreeuwende, eisende broer.
Bah.

Waarom nu alweer trek? Zo val ik toch nooit af... 

Femke09 schreef op 15-01-2025 om 17:29:

"Ik Heb Geen Hulp Nodig!!!"
"Hou Je Mond!!!"
"Waarom zeg je niks, Help Me Dan!!!"

Een puber met autisme, heerlijke combinatie.

Sorry, nee, ik kan niet 24/7 rustig en begripvol blijven. Het komt me mijn keel uit. Elke dag hopen dat ie zonder teveel herrie op school beland. Überhaupt op school beland. En dat je 's avonds dan eens niet uitgescholden wordt. Dat er eens wat minder commentaar komt op het avondeten. Wanneer gaat deze @#€ fase voorbij en mag ik ook eens janken?!

Broodjebrie schreef op 15-01-2025 om 13:54:

[..]

Daar zat ik ook aan te denken, ik heb hier meer berichten over gelezen van meerdere forummers. Wil jij een topic openen?

https://www.viafora.nl/forum/relaties/breken-met-je-ouder-s-of-verzorger-s

Done

Damoontje schreef op 15-01-2025 om 08:47:

Gedroomd van een man die ik ken. Hij was eerst heel ziek en in de droom was hij weer beter. Zijn ogen stonden weer normaal, zijn haar was weer gezond en mooi en hij was heel aardig. We waren met een groep en iedereen ging met elkaar rommelen. Ik zei, ik doe niet mee, ik heb een vriend.
En later overwoog ik toch met die mooie man te zoenen.

Gelukkig werd ik wakker en heb ik in die droom het slechts overwogen. Rare droom en ik zeg maar niets tegen vriend.

ik ben in mijn dromen al zovaak vreemdgegaan dat ik er niet meer van opkijk in het echt totaal geen behoefte aan though 

Rogue schreef op 15-01-2025 om 18:26:

[..]

ik ben in mijn dromen al zovaak vreemdgegaan dat ik er niet meer van opkijk in het echt totaal geen behoefte aan though

Ik droomde laatst dat ik op de fiets werd aangereden, ik schoot helemaal uit mijn panty tegen de bestuurder, toen stapte hij uit en bleek hij een oud klasgenoot te zijn waar ik toen een oogje op had. Vervolgens hadden we heftige sex en werd ik wakker. Echt wtf 

Broodjebrie schreef op 15-01-2025 om 18:29:

[..]

Ik droomde laatst dat ik op de fiets werd aangereden, ik schoot helemaal uit mijn panty tegen de bestuurder, toen stapte hij uit en bleek hij een oud klasgenoot te zijn waar ik toen een oogje op had. Vervolgens hadden we heftige sex en werd ik wakker. Echt wtf

NAHAHAHHAHAHAH ik ben dus vreemdgegaan met mijn baas, 2 oud collega’s en 3x met mijn ex in mijn dromen  

Rogue schreef op 15-01-2025 om 19:11:

[..]

NAHAHAHHAHAHAH ik ben dus vreemdgegaan met mijn baas, 2 oud collega’s en 3x met mijn ex in mijn dromen

Ik ben lang geleden heel erg verliefd geweest, maar zowel hij als ik was getrouwd. In mijn dromen was het superfijn samen, maar altijd werden we daarna door zijn vrouw betrapt…ik heb mijn verliefdheid nooit tegen hem uitgesproken en door die dromen al helemaal nooit willen vreemdgaan, maar oh wat is het soms heerlijk om veilig in je dromen met een ander te zijn 😍

Rogue schreef op 15-01-2025 om 19:11:

[..]

Wahaha

Ik heb ook weleens gedroomd dat ik een minnaar had en dat ik hem wurgde omdat hij het uitmaakte.

Duh…poepzakje gebruiken om de drollen van je hond op te pakken en het gevulde zakje dan in de berm gooien, dat is niet hoe het bedoeld is…en dat terwijl er 200 meter verderop een hondenpoepafvalbak staat (ik heb zo 3 identieke poepzakjes op een rij gezien tijdens mijn wandeling zonet)

madee schreef op 16-01-2025 om 13:18:

Duh…poepzakje gebruiken om de drollen van je hond op te pakken en het gevulde zakje dan in de berm gooien, dat is niet hoe het bedoeld is…en dat terwijl er 200 meter verderop een hondenpoepafvalbak staat (ik heb zo 3 identieke poepzakjes op een rij gezien tijdens mijn wandeling zonet)

Dat zie ik ook regelmatig, daarnaast is er e.a. goorkees die de poepzakjes in de struiken hangt... dat zal me een lucht geven van de zomer.

Kledingshop Happy size, als ik een keer wat bestel, dan hoef ik nog geen folder ervan😡.

Lieve schat ik waardeer het dat je meedenkt over mijn omgerekende Amerikaanse recept,  echt waar. 
Je niet je alleen even realiseren dat bakken en koken geen exacte wetenschap is. 
Jij kan voor een computerkast de maten uit het voorbeeld omrekenen van inches naar centimeters. Daarbij moet je een beetje rekening houden met de dikte van het multiplex daar en hier maar dat zijn vaste maten dat lukt wel. 
Ik kan ounces en cups omrekenen naar grammen en mililiters en dan heb ik een eerste indicatie. De bloem, yoghurt, kaas, chocolade is daar iets anders van samenstelling qua eiwitten, vetten en koolhydraten dan hier en daardoor zijn de bakeigenschappen ook anders. Na de proefbadge van dinsdag weten dochter en ik nu dat er iets meer bloem bij moet en misschien wat zout om de smaak een beetje op te halen.
Tot we een goed recept hebben blijven we proberen met 1 ei als uitgangspunt. 0.8 ei is zo'n moeilijke hoeveelheid om af te meten en wat doe je met de 0.2 ei die over is? 
Als we er uit zijn gaan we grotere hoeveelheden tegelijkertijd bakken.
Dan kan de kwark mee in de lunchtrommel en hoeft dat niet meer met lange tanden gegeten te worden na de maaltijd. 

kerst schreef op 16-01-2025 om 15:48:

Kledingshop Happy size, als ik een keer wat bestel, dan hoef ik nog geen folder ervan😡.

Dat doet Bon prix ook. Zo stom. Alle staat op de site.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.