Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.


Pa ik ben best een open boek. Maar dat jij een programma heb gezien waar ook de satisfyer in voorkomt wil niet zeggen dat ik daar over wil praten.

rooiekater schreef op 28-04-2024 om 11:37:

Pa ik ben best een open boek. Maar dat jij een programma heb gezien waar ook de satisfyer in voorkomt wil niet zeggen dat ik daar over wil praten.

Echt???  Alwéér??? Ik kap ermee, hier valt niet tegenop te werken. Word steeds blijer dat ik hier weg ga.

Ik wil echt heel graag de relaxte moeder zijn waarbij de deur altijd open staat en iedereen altijd welkom is, maar logees trek ik echt zo slecht. 

hoezo is de wachttijd opeens een half uur kwartier geleden was het nog 5 min 
Mij een keer onder de bus gooien was genoeg trut je hoeft het niet nog een keer tedoen (bitch)  

Je telefoon hoeft op een vol terras niet op speaker hoor! Je kunt het toestel ook gewoon met je andere hand vasthouden tegen je oor waar een gehoorapparaat in zit.
Misschien ook voor je andere oor een gehoorapparaat laten aanmeten maar dat krijg je niet meer geregeld voordat je een volgend telefoontje krijgt dus ik zou even oefenen om met links je telefoon tegen je linkeroor aan te houden dan hoeven wij niet mee "te genieten" van jouw gesprek. 

Z'n kooi is vandaag opgehaald, nu is hij dus echt ''weg''. En ik krijg het gevoel dat het mijn schuld is dat hij is overleden maar niet weg. De papagaai was al ouder dan ze gemiddeld in gevangenschap worden, maar toch. 

Pffft waarom ben je zo lastig

Denk aan de topic titel:
Kan ik het maken om aan mijn vrouw een hand-of blowjob te vragen, voor elke dag dat ik drink noch rook?
Natuurlijk niet in het oneindige, gewoon de eerste drie dagen.

Moirmel schreef op 30-04-2024 om 16:42:

Denk aan de topic titel:
Kan ik het maken om aan mijn vrouw een hand-of blowjob te vragen, voor elke dag dat ik drink noch rook?
Natuurlijk niet in het oneindige, gewoon de eerste drie dagen.

Nee dat is teveel (gezien waar jullie nu staan). Ik zou zeggen eerst een week volhouden. Dan krijg je wat. Vragen staat vrij. Ik zou als mijn man weer veel gebruikt (wat godzijdank nu een paar maanden goed gaat) en ik hem zo kan helpen te stoppen dat zeker doen. 

ik ben  niet knuffelbaar 

Moederkareltje schreef op 30-04-2024 om 17:15:

[..]

Nee dat is teveel (gezien waar jullie nu staan). Ik zou zeggen eerst een week volhouden. Dan krijg je wat. Vragen staat vrij. Ik zou als mijn man weer veel gebruikt (wat godzijdank nu een paar maanden goed gaat) en ik hem zo kan helpen te stoppen dat zeker doen.

Bedankt voor je reactie.
Denk soms dat partner sex als inzet gebruikt, maar ik kan het ook elders vinden.

Moirmel schreef op 30-04-2024 om 21:47:

[..]

Bedankt voor je reactie.
Denk soms dat partner sex als inzet gebruikt, maar ik kan het ook elders vinden.

Jou voorstel om niet roken/drinken door je vrouw te laten "belonen'" met seks is ook een inzet...

Overigens kan iedereen het elders vinden, het fijn hebben/houden met je partner niet...

Een tatoeage… en dan ook nog deze

De krankzinnigheid regeert. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.