Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wat irriteert jou in het verkeer?

of ben jij een lieve geduldige rijder die nooit vloekt 🤬 

Bakblik schreef op 26-02-2026 om 08:48:

[..]

Als ik via fixi of vvn wil melden heb ik een postcode nodig van waar de situatie zich bevindt. Er staan geen huizen die direct aan de rondweg staan ik kan dus geen postcode vinden van dat gebied.

Heb jij enig idee hoe ik dan kan melden?

De BuitenBeter-app zou een optie kunnen zijn. Dan zie je een kaart met je locatie en kan je een foto maken. Of later een foto uploaden met de juiste locatie. Maar je moet niet een provinciale weg in een gemeente hebben, dan gaat de melding naar de verkeerde partij.

Auwereel schreef op 26-02-2026 om 12:25:

[..]

De BuitenBeter-app zou een optie kunnen zijn. Dan zie je een kaart met je locatie en kan je een foto maken. Of later een foto uploaden met de juiste locatie. Maar je moet niet een provinciale weg in een gemeente hebben, dan gaat de melding naar de verkeerde partij.

O dan heb ik nog wat uitzoekwerk te doen. 

Bedankt voor je informatie! 

Ginevra schreef op 09-02-2026 om 20:40:

[..]

Jij woont in Jipsingboermussel of zo, met één stoplicht voor als er een postkoets langs moet?
in de grotere steden kan een stoplicht lang duren (want er moet ook nog een tram langs en de busbaan mag eerst en er zijn per richting verschillende stroken) en dan mag je ook nog meerdere beurten wachten voor alle auto’s die voor je staan weg zijn. Gezellig, als je dan je beurt mist omdat iemand voor je zijn telefoon belangrijker vond.

Ik zie dat je al even niet in Jipsingboermussel bent geweest. Ik toevallig gisteren nog (echt!!!). Géén verkeerslicht te bekennen.  Ook geen postkoets trouwens

Moest laatst trouwens bij Jipsinghuizen wel minuten lang wachten bij 2 tijdelijke verkeerslichten (wegwerkzaamheden). In het weekend, er werd niet gewerkt.  Géén tegemoetkomend verkeer. Om dan een aantal minuten stil te staan past niet bij mijn karakter. 

Dorestad schreef op 26-02-2026 om 13:00:

[..]

Ik zie dat je al even niet in Jipsingboermussel bent geweest. Ik toevallig gisteren nog (echt!!!). Géén verkeerslicht te bekennen. Ook geen postkoets trouwens

De postkoets is een opwindende noviteit die daar nog moet doordringen misschien

Ginevra schreef op 26-02-2026 om 17:56:

[..]

De postkoets is een opwindende noviteit die daar nog moet doordringen misschien

Dat duurt dan nog wel eventjes denk ik. Ik denk dat ik dat niet meer ga meemaken 

Moet zeggen dat ik me lichtjes heb geërgerd aan de jongedame die eergisteren haar lease-Polo achterin mijn auto torpedeerde op de snelweg. 
Maar we hadden zelf niks, ik kon gewoon rijden maar achterklep kan niet meer open. Zij kon niet verder vanwege eruitgeklapte airbags. 
Zij was er meer van onder de indruk als ik. 
Voor iedereen die woensdag na 17:30 bij Rozenburg richting Rotterdam in de file stond: sorry. 
Wachttijden bij de schadeherstellers zijn lang, dus voorlopig maar met schade rondrijden. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.