Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wat heb jij gekocht?

Loulou39 schreef op 09-05-2026 om 18:43:

[..]

Hahaha, bij mij was het eigenlijk de “hoofddouche” dus ik moest wel, en dan had ik nog een losse handdouche, maar de regendouche had voorkeur.

Ik had de waterbesparing er uit gehaald, dus ik was altijd binnen een paar minuten klaar met haar wassen/uitspoelen/mijzelf wassen. Heerlijk 😁. Ik mis het echt!

Ik heb express een grote handdouche uitgezocht. Deze hang ik op schouderhoogte en daar ga ik onder staan. Dan wordt mijn haar tenminste niet nat. Met die regendouche kan je je haar met geen mogelijkheid droog houden, zonder dat je zelf niet ook half buiten de straal staat. Maar zelfs met haar wassen gebruik ik de regendouche niet, dan hang ik de handdouche gewoon hoger 😆 de regendouche geeft eerst een klets koud water wat in die leiding zit nog en dat haat ik.

Nieuwe onderbroeken. Van verschillende winkels. Online en fysiek. Ben nog steeds niet helemaal tevreden.

Een nieuwe wasdroogmolen. Per ongeluk verkeerde diameter  . Oude was 35 en deze 45. Dus man heeft de oude pijp uit het pad gesloopt en een dikkere erin gedaan . Daarna  vastgegoten in beton zodat hij goed stevig is.

Ik heb een nieuw hakmolentje gekocht. Kon de goede term niet vinden; multihakker of -chopper. De shop die het eerste het juiste ding liet zien daar heb ik maar gekocht. Ik had geen zin om verder zoekend door rijen vol irrelevante zoekresultaten te spitten. Een pak kokosmelk slaat toch nergens op? Als een tang op een varken. 

Ik was in hoge nood naar het hakmolentje. De vorige was heel vervelend om mee te werken en die dáárvoor was wel goed maar ging gauw kapot: de pin in het midden waar hij om draaide werd kennelijk te zwaar belast. Dus ik heb niet zozeer naar de prijs gekeken als naar iets waardoor ik niet meer hoefde te zoeken. 

RavIvaR

RavIvaR

14-05-2026 om 17:14 Topicstarter

Verse asperges van het land. Vanavond op het menu. 

BlairW schreef op 30-04-2026 om 09:17:

Op de vrijmarkt heb ik een bordspel gekocht,Fiësta Mexicana. Ben benieuwd! Nog geen tijd gehad om te spelen 😁

Fiesta-Mexicana_L.png

Gisteren kwam er nog een pakje van about you aan met een nieuwe broek. De maatvoering was anders dan ik gewend was (met lengtematen, dus 36/32 had ik nu maar genomen) dus twijfelde heel erg of hij zou passen. Maar hij zit gelukkig goed, dus ik kan hem houden! 🥰

jd_735257_a?qlt=92&w=600&h=765&v=1&fmt=auto

🤩 

Valt ie kleiner?

Vanmorgen toen het nog rustig was een witte jort en een denim bermuda gekocht bij Stravadrius.

Heb net houden oorbellen gekocht… Was boodschappen doen, en liep langs de Juwelier….en ik moest ze gewoon hebben…..
Man koop bijna ieder jaar creolen voor me… Maar die kan ik zelf niet in doen…. Veel te fijn, moeilijk etc… en nu dus een hangende parke met goud, en een knopje sluiting…

Noglangnietjarig schreef op 16-05-2026 om 13:59:

[..]

🤩

Valt ie kleiner?

Ik heb geen idee eigenlijk. Ik heb als maat 36/32 genomen en die zit goed. Normaal draag ik maat 44 van broeken. Ik heb nogal brede heupen/kont en dikke bovenbenen. 

Vakantiegeld binnen dus gekocht:
- cbd olie
- lego botanical tulpen
- bed/ laptoptafeltje inklapbaar
- borduurwerk
- steelstofzuiger
- vitamines en supplementen 

Ik wik en weeg nog over een radio cdspeler, tablet en soort stepper. Laatste ga ik overleggen met fysio, was ik afgelopen keer vergeten.

Toch een keus gemaakt qua stofzuiger dus? 😊

Cadeau voor vriend want die heeft zijn opleiding gehaald vandaag! Het een horloge kast, dezelfde die hij al heeft. Past mooi naast elkaar. Hij heeft een horloge voor zichzelf gekocht maar zn kast zit vol dus lekke verrassing morgen of na t weekend! 

BlairW schreef op 22-05-2026 om 16:38:

Toch een keus gemaakt qua stofzuiger dus? 😊

Ja voor nu even een goedkope. Kijken of het überhaupt bevalt. Mocht hij wel na 2 jaar stuk gaan dan heeft het ding iets van 10 ct  per dag gekost. Dan kan ik als ik er echt nog een wil een dure aanschaffen. 

lientje69 schreef op 22-05-2026 om 21:45:

[..]

Ja voor nu even een goedkope. Kijken of het überhaupt bevalt. Mocht hij wel na 2 jaar stuk gaan dan heeft het ding iets van 10 ct per dag gekost. Dan kan ik als ik er echt nog een wil een dure aanschaffen.

Hoop dat het bevalt! Ik ben echt heel blij met een steelstofzuiger. Geen gedoe meer met dat snoer en gewoon snel pakken. En nooit meer een stofzuiger die achter de poot van de bank hangt en na een ruk dan maar besluit om op z’n rug te gaan liggen 😆

Welke heb je gekocht Lientje? Ik had die theorie namelijk ook, maar die goedkope zoog echt slecht en de accu hield het ook echt geen twee jaar vol, (maar ik vond het principe steelstofzuiger wel inderdaad fijn) en toen heb ik een AEG gekocht, en die was eigenlijk niet veel duurder en heel erg veel beter. Dus mocht je er nog puf voor hebben dan zou ik dat toch nog even overwegen (de Ultimate 8000 had ik) maar misschien heb je wel een betere goedkope uitgezocht dan ik destijds..

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.