Huiskamer
RavIvaR
04-04-2025 om 17:32
Wat heb jij gekocht?
Groot, klein, duur of goedkoop?
Was het lastig te vinden? Online besteld of in een fysieke winkel gekocht? Welk merk, model, kleur?
Ben je er blij mee? Vond je het leuk om uit te zoeken of was het bittere noodzaak? En mocht je een vorige variant van dit item hebben, wat het je daarmee gedaan?
Zo, dat waren heel wat vragen ter inspiratie. Kies er uit wat je wil.
ToetieToover
27-04-2026 om 19:38
Jazeker ik heb wat gescoord op de vrijmarkt! Ze verkochten er zaailingen en nu heb ik komkommer en tomatenplantjes ![]()
Auwereel
27-04-2026 om 20:08
Online, een leren bandje voor mijn Fitbit. Dat standaard siliconen ding zit niet lekker.
Ben benieuwd hoe het bevalt.
Fenyw
27-04-2026 om 20:12
Op de Vrijmarkt een boek. Ik had het ooit meegenomen naar mijn werk en tijdens ziekte van mij is het verdampt. Nergens meer te vinden terwijl mijn naam er in stond. Nu zag ik een zgan liggen voor 1 euro. Helemaal blij!
Een lp voor ook een euro. Al gedraaid en het is een zeer goede aankoop geweest.
Tuinfluiter
30-04-2026 om 09:00
Ik heb verschillende tuinplanten gekocht, een druif, laag blijvende vlinderstruik, lavendel, rozemarijn en geraniums.
Deze week ga ik badslippers kopen en zonnebrandcrème.
Moosey
30-04-2026 om 09:16
Ik heb losse kruidentheeen gekocht online. Zit al een maand vooral aan de groene en de zwarte omdat al kruiden op waren en ik niet online wilde bestellen omdat het toch veel leuker is om bij een winkel te kopen. Waar ik dus nooit in de buurt kom. Dat heb ik me gisteren dus maar even overheen gezet 
BlairW
30-04-2026 om 09:17
Op de vrijmarkt heb ik een bordspel gekocht,Fiësta Mexicana. Ben benieuwd! Nog geen tijd gehad om te spelen 😁

Gisteren kwam er nog een pakje van about you aan met een nieuwe broek. De maatvoering was anders dan ik gewend was (met lengtematen, dus 36/32 had ik nu maar genomen) dus twijfelde heel erg of hij zou passen. Maar hij zit gelukkig goed, dus ik kan hem houden! 🥰
BlairW
06-05-2026 om 22:32
Nieuwe zonnebril die ik al een tijdje wil! Nu mooi afgeprijsd gevonden in de juiste kleurstelling 🥰
Dolfje
07-05-2026 om 08:37
In had vorige week bij Zalando lounge een zwart blousje gekocht, beetje boxy, fijn ding en een paar shirts en 2 hemdjes. De hemdjes heb ik terug gestuurd want wel leuk maar stofje was niet fijn en eentje was in de zijnaad al helemaal kapot.
Verder wacht ik nog op een bestelling van lots of goodies, heb daar nog nooit wat besteld maar zag een leuke jurk en tuniekje. Vast een, ik hoop, leuke kleurrijke jurk voor de vakantie in september.
Loulou39
09-05-2026 om 17:44
Vandaag twee spijkerbroeken bij Stradivarius, en meerdere soorten sambal en ketjap, pasteitjes en verse gember bij de Oriëntaalse supermarkt. Daar kan ik zo blij van worden!
Koettie
09-05-2026 om 17:50
Eem regendouche. Heerlijk! En verf besteld, volgend weekend badkamer verven. Wordt echt een k*tklus maar kan het lelijke depressieve marmer niet meer uitstaan.
Auwereel
09-05-2026 om 17:51
Een nieuwe regenbestendige jas voor het geval dat het regent als we halverwege volgende week op wandelvakantie gaan. Een wandelbroek die ik wilde kopen was er niet in mijn maat. Maar 36 paste, maar dan mag ik echt niets aankomen. Voor alle zekerheid een maat groter online besteld. Ook nog een t-shirt en een vest gescoord.
Loulou39
09-05-2026 om 17:54
Koettie schreef op 09-05-2026 om 17:50:
Eem regendouche. Heerlijk! En verf besteld, volgend weekend badkamer verven. Wordt echt een k*tklus maar kan het lelijke depressieve marmer niet meer uitstaan.
Een regendouche had ik in mijn vorige huis, zo lekker!
Dat mis ik echt..
BlairW
09-05-2026 om 18:30
Loulou39 schreef op 09-05-2026 om 17:54:
[..]
Een regendouche had ik in mijn vorige huis, zo lekker!
Dat mis ik echt..
Ik heb er 1 en gebruik hem echt nooit 🤣
Loulou39
09-05-2026 om 18:43
BlairW schreef op 09-05-2026 om 18:30:
[..]
Ik heb er 1 en gebruik hem echt nooit 🤣
Hahaha, bij mij was het eigenlijk de “hoofddouche” dus ik moest wel, en dan had ik nog een losse handdouche, maar de regendouche had voorkeur.
Ik had de waterbesparing er uit gehaald, dus ik was altijd binnen een paar minuten klaar met haar wassen/uitspoelen/mijzelf wassen. Heerlijk 😁. Ik mis het echt!