Huiskamer
RavIvaR
04-04-2025 om 17:32
Wat heb jij gekocht?
Groot, klein, duur of goedkoop?
Was het lastig te vinden? Online besteld of in een fysieke winkel gekocht? Welk merk, model, kleur?
Ben je er blij mee? Vond je het leuk om uit te zoeken of was het bittere noodzaak? En mocht je een vorige variant van dit item hebben, wat het je daarmee gedaan?
Zo, dat waren heel wat vragen ter inspiratie. Kies er uit wat je wil.
Meesje
08-02-2026 om 11:15
rionyriony schreef op 08-02-2026 om 10:59:
Computermuis. Omdat de huidige weer vervelend gaat doen. Ze hebben vaak voorkomende kwalen, zoals een stroef draaibaar wieltje of een moeilijk klikbaar wieltje en hebben gemiddeld maar een kort leven. Dat touchpad vind ik niet vreselijk handig en ook tikken niet als je scherm overeind staat.
Het was een poos zoeken want ze waren bijna allemaal onhandig groot voor een laptop. Alle specs doornemen en dan waren de meeste minstens 10 cm dus weer voor niks zitten lezen. Krijg echt de pest aan online shoppen. Ze lijken te hebben wat je zoekt maar dan blijkt dat je je tijd en energie weer zit te verdoen.
Er zijn nog twee andere dingen op komst; een ervan ligt nog steeds in centraal Polen en de andere komt uit Duitsland en ook die heeft geen haast.
Ik heb een gewone muis voor mijn laptop. Waarom zou je daar een kleinere voor nodig hebben?
Meesje
08-02-2026 om 11:16
Ik heb glitter strijksterren gekocht voor op mijn carnavalskleren. En een snoer met ledlampjes. Voor op dat zelfde pakje
MMcGonagall
08-02-2026 om 11:21
Meesje schreef op 08-02-2026 om 11:16:
Ik heb glitter strijksterren gekocht voor op mijn carnavalskleren. En een snoer met ledlampjes. Voor op dat zelfde pakje
![]()
Grappig. Ik was van de week bij een zakelijk contact in het zuiden. Zij herinnerden me aan de bijna totale sluiting van de bedrijven vanaf de 14e. Mijn contactpersoon is een heel serieuze wat norse man, maar die staat dus ook gewoon verkleed op een wagen.
Meesje
08-02-2026 om 11:45
MMcGonagall schreef op 08-02-2026 om 11:21:
[..]
Grappig. Ik was van de week bij een zakelijk contact in het zuiden. Zij herinnerden me aan de bijna totale sluiting van de bedrijven vanaf de 14e. Mijn contactpersoon is een heel serieuze wat norse man, maar die staat dus ook gewoon verkleed op een wagen.
Ja, het is hier bijna net zo als kerst; iedereen weet dat het een feestdag is en bijna iedereen doet wel op een of andere manier mee. Ik kan op maandag de 15e ook geen afspraken met klanten plannen. Als ik perse wil mag ik wel naar kantoor, maar de hoofdingang blijft gesloten. Mijn huis is versierd en ik oefen de liedjes met de kinderen. School heeft het als thema deze periode. Ik ben altijd een beetje in de war als ik die dagen de tv aanzet en de gewone programmering is er op. Haha.
rionyriony
08-02-2026 om 11:49
Meesje schreef op 08-02-2026 om 11:15:
[..]
Ik heb een gewone muis voor mijn laptop. Waarom zou je daar een kleinere voor nodig hebben?
Plaatsgebrek. En ook redenen van ergonomische aard.