Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wat heb jij gekocht?

RavIvaR

RavIvaR

04-06-2025 om 16:20 Topicstarter

Ik heb mijn kledingkast opgeruimd en ben tot de ontdekking gekomen dat ik amper nog goed passende korte broeken heb. 
Toevallig had ik er al 1 uitgekozen dus deze ga ik bestellen. 

Edit: nog even rondgekeken op de site en er nu 3 besteld. Nu hopen dat de maten goed zijn en ze goed zitten.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

07-06-2025 om 14:58

een philips one up dweilsysteem. 

RavIvaR

RavIvaR

07-06-2025 om 15:08 Topicstarter

Vandaag heb ik een parasol besteld. Daar twijfelde ik al langer over maar omdat ik ook heel erg van de zon houdt dit steeds uitgesteld. 
Nu de knoop doorgehakt, denk dat ik er weleens veel plezier van kan gaan hebben in de zomer.

Screenshot-20250607-150808-Duck-Duck-Go.jpg

Screenshot-20250607-150815-Duck-Duck-Go.jpg

Ik voel me nu een (b)engeltje. 😇

Twee ebooks van Sylvia Witteman om lekker op vakantie in te lezen straks.

Rieker schoenen in de opruiming voor € 40,-.

rieker-veterschoenen-laag-veterschoenen-laag-licht-blauw-963309-11-30948893.jpg

Herfstappeltaart schreef op 07-06-2025 om 15:14:

Twee ebooks van Sylvia Witteman om lekker op vakantie in te lezen straks.

Ik vind haar boeken zo leuk! En het leest ook zo lekker, zij schrijft heel fijn.

Ik heb zelf een laptoptafeltje gekocht.

Een pak bitterkoekjes voor wat tiramisu. Anders is het ook zo armetierig met Pinksteren. Weet toch al nooit hoe ik het gezelliger kan maken om het te vieren.

Verder had ik nog een andere set oordopjes gekocht. Weet nog niet of ik ze houd. Ik vind de bediening niet handig. Maar hij had heel veel vijf sterrenbeoordelingen dus misschien moet ik er nog achter komen waaraan de set dat verdient.

Vandaag een fluffy witte badmat en een basic zwart shirtje met lange mouwen online gekocht (alles is tot en met vandaag 20% korting). Ik had meer dingen in mijn winkelmandje, maar die heb ik er uitgegooid.

De badmat en het shirtje had ik wel echt "nodig", want nu heb ik helemaal geen badmat in de badkamer liggen, en dat vind ik echt vervelend, en het shirtje is netjes voor werk.

Loulou39 schreef op 07-06-2025 om 20:16:

[..]

Ik vind haar boeken zo leuk! En het leest ook zo lekker, zij schrijft heel fijn.

Ik heb zelf een laptoptafeltje gekocht.

Ja hè, heerlijke stukjes schrijft ze. Ik herlees haar boeken telkens weer. En op een balkonnetje van de vakantiecaravan leest het zo lekker, die korte stukjes. Veel plezier van het tafeltje!

Herfstappeltaart schreef op 08-06-2025 om 19:15:

[..]

Ja hè, heerlijke stukjes schrijft ze. Ik herlees haar boeken telkens weer. En op een balkonnetje van de vakantiecaravan leest het zo lekker, die korte stukjes. Veel plezier van het tafeltje!

🌺

Spekkoek, drie potten (niet al te scherpe) sambal, haarfrutsels, kettinkjes...

Bij de Pasar Malam in Groningen geweest. 

Belachelijk druk, files op de ringweg, geen parkeerplaatsen over... 
We zijn de ring weer opgereden om naar de andere kant te gaan. Daar was zat parkeerruimte op het industrieterrein.

Nieuw wastafelmeubel voor dochters nieuwe huusje. En een flashdrive voor mijn telefoon want mijn geheugen zit best vol. Kan ik daar mijn foto's op zetten en zo geheugen vrij maken.

Eem bikini en een fabienne chapot jurkje. Hopen dat het past. 

Ik had een vooruitziende blik. Lidl had een bladloze ventilator in de aanbieding. De torenventilator die ik al had is nu naar de slaapkamer verhuist.
Eind deze week gaat het naar de 30 graden. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.