Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wat heb jij gekocht?

BlairW schreef op 15-04-2025 om 09:45:

[..]

Nee, had hem wel gezien ook! Maar vond de kleur lastig te combineren

Ik heb deze :

https://www.bonprix.nl/product/wijde-joggingbroek-zwart-923384/?itemOptionId=2084516814&shop=729&pointOfSaleLongId=2&isSizeUpdate=true

Warempel, nou is-ie zomaar in mijn mandje gevallen.🥲

@Blair W, jouw keuzes zijn ook mooi.  Waarom ze het  joggingbroeken noemen snap ik niet, misschien vanwege de stof. Ze zijn ook gewoon draagbaar in het dagelijks leven. Succes ermee!

Rockstar schreef op 15-04-2025 om 10:31:

[..]

Warempel, nou is-ie zomaar in mijn mandje gevallen.🥲

Haha! Graag gedaan 

Beterlaat2021! schreef op 15-04-2025 om 11:35:

@Blair W, jouw keuzes zijn ook mooi. Waarom ze het joggingbroeken noemen snap ik niet, misschien vanwege de stof. Ze zijn ook gewoon draagbaar in het dagelijks leven. Succes ermee!

Die eerste is volgens mij van die joggingbroekenstof, van dat jersey. Denk dat het daarom zo heet. Maar ik vind ze inderdaad ook prima zo kunnen! Hoop dat ze fijn zitten in ieder geval

Twee Adirondack loungestoelen voor op het terras. Ze zijn vandaag bezorgd en als het een dagje droog is zetten we ze in elkaar en gaan ze in de olie…. En dan maar wachten op het zonnetje☀️

Ik heb 4 paar zomerschoenen gekocht bij van Haren voor 115 euro. 

Ik heb een paasrollade (varkensfilet) gekocht en ik vond ook zoutarme mayonaise. Die lag in een ander schap dan ik verwachtte. Nu kan ik gevulde eieren maken.

Ook twee doosjes eieren. Van kippen die hopelijk lekker voer hebben gekregen: van Kipster. Ik denk overigens dat die dieren liever wormen uit de grond trekken maar dat is dan weer geen optie vanwege de PFAS.

Online toch maar opnieuw een waterverstuiver gekocht. Deze had vijf sterren gekregen van veel mensen, en hopelijk zegt dat iets: het product faalt gemiddeld niet meteen na de koop en is wat de mensen hoopten voor die prijs.

Wel zeiden veel reviewers de verstuiver voor hun kapsel te gebruiken dus dan denk ik: dat is een veel minder intensief gebruik dan voor planten.

Dat soort overwegingen dus. Het is vermoedelijk een Chinees fabricaat. Allemaal hetzelfde ontwerp, maar er zitten toch grote productieverschillen in. Per fabriek, denk ik.

RavIvaR

RavIvaR

26-04-2025 om 23:29 Topicstarter

Hier is helaas geen leuke vrijmarkt.
Maar ben wel benieuwd wie er wel leuke aankopen heeft kunnen doen vandaag? 

RavIvaR

RavIvaR

27-04-2025 om 22:04 Topicstarter

Nadat ik gisteren bovenstaand bericht typte zag ik dat er al een topic over geopend was. Leuk om te lezen! 

Vandaag ben ik in de bossen gaan wandelen en daarna op het terras wat gedronken met nacho's erbij. Dat waren mijn aankopen van vandaag.

Balkonafscherming van bamboe, iets met buren die graag kijken naar wat ik doe en daar een oordeel over hebben waarin ze zichzelf betrekken.
Eergisteren wat leuke kleine plantjes (alles verschillende tinten roze, want ik hou zo van roze!), helaas wat teveel, dus ik moet morgen even een extra buitenpot kopen 😅

Nog meer balkonplantjes om mijn balkon gezellig te maken 🙂

Ik had 2 paar schoenen besteld en helaas was 1 paar niet fijn dus die terug gestuurd maar de andere zijn fijn.
En een paar oorbellen en een riem voor mijn telefoon maar die zijn nog niet bezorgd. 

RavIvaR

RavIvaR

06-05-2025 om 19:17 Topicstarter

Vanmiddag bij het tuincentrum een vaas laten vullen voor moederdag en planten voor de geveltuin gekocht. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

06-05-2025 om 19:20

Het weekend nog wat een jarige plantjes gekocht, wat vijverplantjes en een plant voor het graf van mijn moeder. 
Dan nog 2 spijkerbroeken, eentje in de aanbieding, een sportshirtje en nog een shirtje. 

Drie pakjes bakproducten voor 25 cent per stuk uit de 'too good to go' bak van de lidl. Kleurstof (3 tinten), suikerwerk en choco-hartjes. Houdbaarheid juni '25, maar daar gebeurt natuurlijk niets mee na die datum.  Chocolade verkleurt soms. Komt wel op met logeetjes! (Of mijn 20 jarige kan ook weleens een bakbui hebben)

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.