Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wakker, wie ook?

De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?

Schoondochter schreef op 03-02-2026 om 17:58:

[..]

Ja, om de relatie. Hij heeft geen plek om naartoe te gaan en slaapt nu op zolder. Heel ongemakkelijk, en ik ben gewoon heel erg verdrietig maar kan dat niet uiten omdat hij er de hele tijd is. Moeilijk.

Oei dat is inderdaad  lastig. Geen ouders of vrienden waar hij naartoe kan? Is het jouw huis? Hij kan toch moeilijk  blijven tot hij ooit een huis krijgt, wie weet hoe lang dat duurt...

Op campings of vakantieparken is in deze tijd van het jaar soms ook nog wel wat te vinden. Antikraak. Idd huisoppas. Maar denk dat jullie  alle opties al overwogen hebben anders was dit niet de noodoplossing  geweest. Sterkte!  

lientje69 schreef op 03-02-2026 om 18:22:

[..]

Oei dat is inderdaad lastig. Geen ouders of vrienden waar hij naartoe kan? Is het jouw huis? Hij kan toch moeilijk blijven tot hij ooit een huis krijgt, wie weet hoe lang dat duurt...

Yep, het is mijn huis. En je hebt helemaal gelijk, het kan heel lang duren. Hij kan volgende week wel bij iemand terecht. Hij heeft een klein netwerk, dat maakt het ook ingewikkeld. 

Genoeg te piekeren dus. 

Zes uur wakker.
Zeven uurtjes slaap gehad.

kerst schreef op 05-02-2026 om 06:28:

Zes uur wakker.
Zeven uurtjes slaap gehad.

Dat is heel mooi toch? Of was het in stukjes bij elkaar opgeteld, want dan voelt het anders.

Hoofd aan… Zorgen om zoon, zorgen om mijn sociale vaardigheden, drukke periode. Nog een paar weken, dan is de drukke periode over en de zorgen om zoon duidelijkers. Blegh 

Slechte nacht. Veel pijn. Wakker gelegen.  En nu bekaf. Gisteren geprobeerd te zwemmen.  Was denk ik achteraf geen goed idee.

Zwaar overprikkeld.  Pff . Ik wil slapen!!

mijn buren zijn wakker, dronken en Heel Boos op elkaar. Hoop dat ze snel klaar zijn met schreeuwen en met deuren slaan enzo.

hier wakker door astma aanval, na feestje waar heel veel gerookt werd

Dat klinkt naar groentje.

Hier ook wakker tweede keer vanwege pijnklachten...en voel hormonale hoofdpijn opkomen...🤢. 

lientje69 schreef op 08-02-2026 om 01:42:

Zwaar overprikkeld. Pff . Ik wil slapen!!

kerst schreef op 08-02-2026 om 09:04:

[..]

Was eigen schuld hoor kerst. Iets gedaan waarvan ik eigenlijk  al wist dat ik het nog niet aan kon. Ik sliep daardoor pas tegen vieren. En half 10 eruit vanmorgen  maar om half 9 al wakker. Schade lijkt  vandaag mee te vallen  gelukkig.  Heb zelfs een stukje gewandeld  buiten. Had verwacht de hele  dag op de bank te liggen.

Leatje schreef op 08-02-2026 om 05:08:

Dat klinkt naar groentje.

Hier ook wakker tweede keer vanwege pijnklachten...en voel hormonale hoofdpijn opkomen...🤢.

Ja hier nog steeds keelpijn

Ik ben dus nog op vakantie en meestal slaap ik dan prima. Deze vakantie is een uitzondering. Nog steeds grote zorgen om ouder en daar bovenop ben ik sinds donderdagnacht flink verkouden. Vanavond is onze laatste nacht hier en morgenavond laat thuis en in eigen bed. Gelukkig zijn we woensdag nog vrij dus hopelijk slaap ik dan een keer uit.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.