Huiskamer
Auwereel
12-09-2022 om 11:38
Waar werd je vandaag verdrietig van?
Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.
Koettie
17-10-2025 om 00:29
Zus belde opeens tijdens avondeten, ze had haar relatie uitgemaakt. Was aan het denken over woningruil, liever grotere plek met mogelijkheid tot kinderen en besef dat ze dat niet wilde met haar nu ex. Dus tranen want het is een lieve jongen maar ze paste niet bij elkaar. En daarna tranen omdat ze nu beseft dat ze toch wel een kindwens heeft maar geen relatie en wil het niet alleen doen. Heel verdrietig en stom allemaal.
Dolfje
17-10-2025 om 07:26
Mijn moeder is vandaag jarig en ik ga er niet heen. Hebben elkaar sinds kerst niet gezien en amper gesproken. Ze stoot me af.
Ik heb een kaart gestuurd, die heeft ze al in de bus gehad en ik kreeg een sms " bedankt voor de kaart". Ik reageerde daar weer op en het is weer stil.
Broodjebrie
17-10-2025 om 07:54
Dolfje schreef op 17-10-2025 om 07:26:
Mijn moeder is vandaag jarig en ik ga er niet heen. Hebben elkaar sinds kerst niet gezien en amper gesproken. Ze stoot me af.
Ik heb een kaart gestuurd, die heeft ze al in de bus gehad en ik kreeg een sms " bedankt voor de kaart". Ik reageerde daar weer op en het is weer stil.
Herfstappeltaart
17-10-2025 om 08:58
Wat triest Dolfje...
Schemerlampje
17-10-2025 om 09:15
Mijn vader is jarig vandaag, maar hij ligt behoorlijk ziek in het ziekenhuis. 😢
Ik ben zelf ook ziek, en kan niet naar hem toe.
Ik hoop dat dit niet zijn laatste verjaardag is, maar het gaat echt niet goed met hem.
lientje69
17-10-2025 om 09:26
Hier ook een jarige moeder. Waar ik heel graag heen zou willen maar kan niet. Mag niet autorijden en bovendien trekt mijn hoofd drukte niet. Daar ben ik dan weer verdrietig om. Naast het feit dat ik nu dus stilletjes op de bank lig, en in mijn hoofd 2 stemmetjes vechten. De een zegt, hup, alles doet t nog. Aan het werk! De ander zegt: nee, rusthouden! Je hebt 2 hersenbloedingen gehad. Kan er wel om janken, mijn hele lijf staat in de vechtstsand terwijl ik zou moeten ontspannen en ik krijg het niet voor elkaar. Er zit inmiddels al een was in de droger. Normaal hang ik dat op maar vanwege dat andere stemmetje zit het u in de droger. En ik voel mijn hoofd, dat was genoeg inspanning idd.
lientje69
17-10-2025 om 09:27
Schemerlampje schreef op 17-10-2025 om 09:15:
Ik hoop dat dit niet zijn laatste verjaardag is, maar het gaat echt niet goed met hem.
Schemerlampje voor jou ook een
SuzyQFive
17-10-2025 om 09:37
Schemerlampje schreef op 17-10-2025 om 09:15:
Sterkte ❤️
SuzyQFive
17-10-2025 om 09:39
lientje69 schreef op 17-10-2025 om 09:26:
[..]
![]()
Hier ook een jarige moeder. Waar ik heel graag heen zou willen maar kan niet. Mag niet autorijden en bovendien trekt mijn hoofd drukte niet. Daar ben ik dan weer verdrietig om. Naast het feit dat ik nu dus stilletjes op de bank lig, en in mijn hoofd 2 stemmetjes vechten. De een zegt, hup, alles doet t nog. Aan het werk! De ander zegt: nee, rusthouden! Je hebt 2 hersenbloedingen gehad. Kan er wel om janken, mijn hele lijf staat in de vechtstsand terwijl ik zou moeten ontspannen en ik krijg het niet voor elkaar. Er zit inmiddels al een was in de droger. Normaal hang ik dat op maar vanwege dat andere stemmetje zit het u in de droger. En ik voel mijn hoofd, dat was genoeg inspanning idd.
Goed dat je naar je andere stemmetje luistert. Het zal helaas nog veel vaker voorbij komen
Dolfje
17-10-2025 om 09:41
lientje69 schreef op 17-10-2025 om 09:27:
17 oktober was wel een goede geboortedag zie ik dan weer
Koude winters
Schemerlampje
17-10-2025 om 09:58
lientje69 schreef op 17-10-2025 om 09:27:
17 oktober was wel een goede geboortedag zie ik dan weer
Sterker nog, mijn schoonmoeder is ook jarig vandaag!