Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag verdrietig van?

Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.

Evaluna schreef op 21-05-2025 om 16:30:

Ik word verdrietig van het nieuws, arme kinderen. Arme moeder die achterblijft. 

Ik ook. Ik hoop maar dat vader nog die tegenwoordigheid van geest heeft gehad om zijn actie niet aan te kondigen richting de kinderen, maar het als een ongeluk heeft doen lijken…dat zou nog enige troost kunnen bieden over de laatste ogenblikken van de kinderen. Dat ze dan in ieder geval niet hebben geweten dat het de bedoeling was van hun vader om ze te doden. Ik heb er verder geen woorden voor, het is te erg.

madee schreef op 21-05-2025 om 19:10:

[..]

Ik ook. Ik hoop maar dat vader nog die tegenwoordigheid van geest heeft gehad om zijn actie niet aan te kondigen richting de kinderen, maar het als een ongeluk heeft doen lijken…dat zou nog enige troost kunnen bieden over de laatste ogenblikken van de kinderen. Dat ze dan in ieder geval niet hebben geweten dat het de bedoeling was van hun vader om ze te doden. Ik heb er verder geen woorden voor, het is te erg.

Ik hoop eigenlijk dat hij de kinderen gedrogeerd heeft en ze er niets van meegekregen hebben. Maar het is hoe dan ook verschrikkelijk. 

Schemerlampje schreef op 21-05-2025 om 20:30:

[..]

Ik hoop eigenlijk dat hij de kinderen gedrogeerd heeft en ze er niets van meegekregen hebben. Maar het is hoe dan ook verschrikkelijk.

O ja, dat kan ook. Had ik nog niet aan gedacht. Ik hoop in ieder geval, net als jij, dat ze de opzet niet hebben meegekregen.

Ik ben bang dat deze man alleen aan zichzelf dacht, teveel zelfmedelijden en drank. Dit was een egoïstisch drankorgel die 2 kleine kinderen meesleurt 

Yumi schreef op 21-05-2025 om 22:49:

Ik ben bang dat deze man alleen aan zichzelf dacht, teveel zelfmedelijden en drank. Dit was een egoïstisch drankorgel die 2 kleine kinderen meesleurt

Dat weet je niet, wat er achter zit.. anyway ik ben er ook erg verdrietig om.

Ook ben ik verdrietig om de situatie in Gaza. Houdt het dan nooit op 

MissHolmes schreef op 21-05-2025 om 22:53:

[..]

Dat weet je niet, wat er achter zit.. anyway ik ben er ook erg verdrietig om.

Ook ben ik verdrietig om de situatie in Gaza. Houdt het dan nooit op

Als je de foto van Klaas Bijl ziet dan zie je iemand die zuipt. Daarnaast is er het verhaal van zijn (stief) dochter uit een eerdere relatie, die vertelt dat hij veel dronk en een egoïstische man was...  

Yumi schreef op 21-05-2025 om 23:06:

[..]

Als je de foto van Klaas Bijl ziet dan zie je iemand die zuipt. Daarnaast is er het verhaal van zijn (stief) dochter uit een eerdere relatie, die vertelt dat hij veel dronk en een egoïstische man was...

Dat wist ik niet, sorry voor mn commentaar.. 

Auwereel

Auwereel

22-05-2025 om 17:14 Topicstarter

Auwereel schreef op 08-05-2025 om 16:12:

Verdrietig dat bij mijn man de huiduitslag, die van het weekend begon weg te trekken, vanaf dinsdag weer in volle hevigheid is teruggekomen. De dermatoloog waar we vandaag bij geweest zijn, noemde de huiduitslag "indrukwekkend".
Er moet verder onderzoek verricht worden om te achterhalen wat het is en waar het vandaan komt. En de dermatoloog waarschuwde al, soms kom je daar niet achter

De vlekjes hebben een naam, maar geen reden gevonden. Misschien het gevolg van een infectie, maar man zou niet weten wanneer hij een infectie zou moeten hebben opgelopen. Hij heeft gelukkig weinig last en gelukkig is er bij onderzoek geen verdere problemen gevonden maar we zijn toch stiekem wat ongerust omdat het maar niet wegtrekt. En je moet op het probleem ook niet gaan googelen, dan word je ernstig ongerust.

Auwereel schreef op 22-05-2025 om 17:14:

[..]

De vlekjes hebben een naam, maar geen reden gevonden. Misschien het gevolg van een infectie, maar man zou niet weten wanneer hij een infectie zou moeten hebben opgelopen. Hij heeft gelukkig weinig last en gelukkig is er bij onderzoek geen verdere problemen gevonden maar we zijn toch stiekem wat ongerust omdat het maar niet wegtrekt. En je moet op het probleem ook niet gaan googelen, dan word je ernstig ongerust.

Auwereel schreef op 22-05-2025 om 17:14:

[..]

Ach wat vervelend, hebben ze aangegeven of je terug moet komen, mocht het binnen een bepaalde tijd niet weg zijn? Of komt het voor dat de vlekjes soms blijvend zijn? 

Sterkte voor jou en je man.

Auwereel

Auwereel

22-05-2025 om 18:27 Topicstarter

We moeten her in de gaten blijven houden, als het zo blijft als het nu is over 6 weken een vervolgafspraak bij de dermatoloog.

Update uit het nieuws: de vader van Jeffrey en Emma is al een kwartier na de ontvoering met hen het water ingereden. Staat op camerabeelden.

Dochter is aangerand op haar werk door een patient. Alsof ze nog niet genoeg ellende heeft meegemaakt.

lientje69 schreef op 22-05-2025 om 18:46:

Dochter is aangerand op haar werk door een patient. Alsof ze nog niet genoeg ellende heeft meegemaakt.

Oh wat erg 

Auwereel schreef op 22-05-2025 om 18:27:

We moeten her in de gaten blijven houden, als het zo blijft als het nu is over 6 weken een vervolgafspraak bij de dermatoloog.

Hoop voor jullie dat het voor die tijd is verdwenen! ☘️

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.