Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag verdrietig van?

Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.

lientje69 schreef op 09-04-2025 om 16:59:

[..]

Oh zó herkenbaar helaas..

♥️ 

Van mezelf. Ik weet gewoon echt niet wat ik met mezelf en de situatie aanmoet. Het wordt ook zo niet serieus genomen door partner. Voel me echt enorm eenzaam op het moment. 

Regendrup. schreef op 09-04-2025 om 18:07:

Van mezelf. Ik weet gewoon echt niet wat ik met mezelf en de situatie aanmoet. Het wordt ook zo niet serieus genomen door partner. Voel me echt enorm eenzaam op het moment.

Ach Regendrup 

regendrup 

Auwereel

Auwereel

12-04-2025 om 08:36 Topicstarter

Mijn man heeft iets onder de leden, moet nu urine en bloedonderzoek om te zien wat het is. Ik maak me al wat langer zorgen om man, hij komt af en toe wankel over, ik dacht dat het een conditie-probleem was en wilde meer met hem wandelen, fietsen, sportschool, maar misschien zit er toch wat anders achter. Ik hoop dat het meevalt.

Auwereel

Auwereel

12-04-2025 om 08:37 Topicstarter

Sterkte Regendrup, daarvoor heb je geen partner, daar zou je bij moeten kunnen uithuilen 

Auwereel schreef op 12-04-2025 om 08:36:

Mijn man heeft iets onder de leden, moet nu urine en bloedonderzoek om te zien wat het is. Ik maak me al wat langer zorgen om man, hij komt af en toe wankel over, ik dacht dat het een conditie-probleem was en wilde meer met hem wandelen, fietsen, sportschool, maar misschien zit er toch wat anders achter. Ik hoop dat het meevalt.

Heftig.  Ik duim dat het mee valt.

Regendrup, jij ook een . Herken dat helaas wel.

lientje69 schreef op 12-04-2025 om 09:25:

[..]

Heftig. Ik duim dat het mee valt.

Ik ook.

Ik duim voor jullie

Ik duim ook mee voor jullie. 

Regendrup 

Auwereel 🤞

Mijn gestoorde broer heeft de complete tuin bij mijn moeder leeggehaald en omgeploegd. Staat niks meer in. Het was een oase van vogeltjes, bomen, bloemfn, jonge haasjes. Ben er zo verdrietig om. Gewoon 1500 vierkante meter een open vlakte nu...

lientje69 schreef op 13-04-2025 om 11:12:

Mijn gestoorde broer heeft de complete tuin bij mijn moeder leeggehaald en omgeploegd. Staat niks meer in. Het was een oase van vogeltjes, bomen, bloemfn, jonge haasjes. Ben er zo verdrietig om. Gewoon 1500 vierkante meter een open vlakte nu...

😱Ik snap dat je daar heel verdrietig én boos van wordt. Hoe is het met je moeder?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.