Huiskamer
Auwereel
12-09-2022 om 11:38
Waar werd je vandaag verdrietig van?
Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.
mich_me
23-12-2024 om 16:44
kerst... Ik "mis"(?) mijn biologische moeder en familie terwijl ik ze niet ken.
En ik ben verdrietig dat ik nu al een laat dagen wacht op een vriendin die "even" moet overleggen of ze af kan spreken.
mich_me
23-12-2024 om 16:49
en m'n lieve poes is dood.
Dat vind ik ook zo zielig (maar beter voor hem)
Auwereel
23-12-2024 om 17:11
Dat klinkt eenzaam, mich_me, zelfs geen lieve poes om bij uit te huilen...
OnherkenbaarAnoniem
03-01-2025 om 11:50
Een nieuw jaar, een nieuw begin en overal op de socials en op het forum gaat het weer over gezondheid en gewicht. Heel jammer dat er zoveel onzin verkocht wordt wat mensen echt in geloven en er vol vertrouwen aan beginnen. Suiker blijft suiker ook al wordt het gepresenteerd als gezond. Kokosbloesemsuiker is gewoon suiker dat extra geld dat je er voor net moet tellen is gewoon zonde van je geld.
Dat maakt mij echt verdrietig.
Yumi
03-01-2025 om 12:01
OnherkenbaarAnoniem schreef op 03-01-2025 om 11:50:
Een nieuw jaar, een nieuw begin en overal op de socials en op het forum gaat het weer over gezondheid en gewicht. Heel jammer dat er zoveel onzin verkocht wordt wat mensen echt in geloven en er vol vertrouwen aan beginnen. Suiker blijft suiker ook al wordt het gepresenteerd als gezond. Kokosbloesemsuiker is gewoon suiker dat extra geld dat je er voor net moet tellen is gewoon zonde van je geld.
Dat maakt mij echt verdrietig.
Een gezond gewicht krijg je door je levensstijl blijvend aan te passen. Dat is een stuk moeilijker vol te houden dan een schep kokosbloemsuiker in de thee
Inderdaad zonde van het geld.
OnherkenbaarAnoniem
03-01-2025 om 17:34
Yumi schreef op 03-01-2025 om 12:01:
[..]
Een gezond gewicht krijg je door je levensstijl blijvend aan te passen. Dat is een stuk moeilijker vol te houden dan een schep kokosbloemsuiker in de thee
Inderdaad zonde van het geld.
Jij weet dat, ik weet dat maar zoveel mensen die in die flauwekul trappen. Die zich voor veel geld aanmelden om een fitprogramma te doen en niks wijzer worden over echt gezond eten.
En het kan zo simpel zijn. Ik weet niet tegen heug en meug En plak 20+ kaas op mijn brood. Ik eet een halve plak 40+ kaas en klap mijn boterham dubbel.
Moosey
04-01-2025 om 11:15
Van het nieuws dat de jonge poes van de buurvrouw is doodgereden. Zo zielig, het was een ontzettend leuk dier en ze hebben zoveel pech met huisdieren de hele tijd
Damoontje
07-01-2025 om 15:26
Het gevoel dat ik op mijn tenen moet lopen om het iedereen naar de zin te maken en dat het dan nog niet goed genoeg is. Vanmorgen zegde ik netjes en op tijd een activiteit af omdat mijn agenda en hoofd echt overlopen.
Vervolgens ging iemand dat tegenspreken dat ik juist wel moet komen omdat dat goed voor me is maar dat schoot zo verkeerd. Alsof ik niet zelf kan bepalen wat goed is, op het moment dat ik vier afspraken op een dag heb lukt het gewoon even niet.
Toen ontstond er een discussie, ging een vriend van haar er zijn plasje nog overheen doen en nu is het ruzie geloof ik.
rooiekater
07-01-2025 om 17:40
Damoontje schreef op 07-01-2025 om 15:26:
Het gevoel dat ik op mijn tenen moet lopen om het iedereen naar de zin te maken en dat het dan nog niet goed genoeg is. Vanmorgen zegde ik netjes en op tijd een activiteit af omdat mijn agenda en hoofd echt overlopen.
Vervolgens ging iemand dat tegenspreken dat ik juist wel moet komen omdat dat goed voor me is maar dat schoot zo verkeerd. Alsof ik niet zelf kan bepalen wat goed is, op het moment dat ik vier afspraken op een dag heb lukt het gewoon even niet.
Toen ontstond er een discussie, ging een vriend van haar er zijn plasje nog overheen doen en nu is het ruzie geloof ik.
HAHA!wait..what
07-01-2025 om 20:32
Wat rot Damoontje! Juist goed dat je aan jezelf denkt Hopelijk is alles snel weer rustig. Het ligt niet aan jou in ieder geval!
Ik ben ook verdrietig want ik besef dat het echt niet goed met me gaat. Ik voel me zo negatief en alles is te veel op het moment..
Vandaag vrij en ik heb de hele dag op de bank gezeten.
Totaal niet ontspannen want had zoveel willen/moeten doen..
Het lukt me gewoon niet om dingen naast mijn werk te doen.
Ook het werk vind ik op het moment niet leuk. Nare sfeer en dat kost me veel energie.
Net werd ik ook boos op man omdat hij er gewoon weer van uit is gegaan dat ik wel mee ging met een afspraak van dochter.
We zitten totaal niet meer op 1 lijn de laatste tijd door mijn waardeloze energie.
Misschien toch maar rustig uitleggen aan hem dat ik echt even rust nodig heb. Al weet ik ook niet of dat de oplossing gaat zijn.
Soms heb ik het idee dat er toch iets van een depressie zit maar ik heb geen idee of hoe ik me voel wel ernstig genoeg is daarvoor.
Wel spookt het steeds vaker door mijn hoofd dat ik misschien eens naar de huisarts moet hiermee
Damoontje
07-01-2025 om 21:03
HAHA!wait..what schreef op 07-01-2025 om 20:32:
Wat rot Damoontje! Juist goed dat je aan jezelf denkt Hopelijk is alles snel weer rustig. Het ligt niet aan jou in ieder geval!
Dankjewel!
Zou het bij jou iets van winterdepressie kunnen zijn? Heb je tijd om naar buiten te gaan voor of na werk of in de pauze? Misschien knap je daar al iets van op.