Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Wat een heerlijk weer is het vamdaag! Vanmiddag heerlijk van de zon kunnen genieten in het park thuis en morgenmiddag hoop ik dat nogmaals te kunnen doen.

ik ben heel blij dat ik nog op tijd wakker werd voor werk. Ik moest om 7u beginnen maar had m'n wekker de verkeerde dag gezet   

Vandaag weer met mijn niet zo leuke collega gewerkt, maar het ging vandaag heel goed. Alles waar ik hem de vorige keer op gewezen heb/heb aangesproken deed hij vandaag. Eindelijk eens niet op mijn tenen hoeven te lopen. 

buufie schreef op 29-09-2026 om 17:44:

Vandaag weer met mijn niet zo leuke collega gewerkt, maar het ging vandaag heel goed. Alles waar ik hem de vorige keer op gewezen heb/heb aangesproken deed hij vandaag. Eindelijk eens niet op mijn tenen hoeven te lopen.

Wat fijn, hopelijk volgen er meer zulke dagen.

Broodjebrie schreef op 29-09-2026 om 17:56:

[..]

Wat fijn, hopelijk volgen er meer zulke dagen.

Dat hoop ik ook, maar 1 zwaluw......

Broodjebrie schreef op 29-09-2026 om 17:42:

ik ben heel blij dat ik nog op tijd wakker werd voor werk. Ik moest om 7u beginnen maar had m'n wekker de verkeerde dag gezet

Oeh, zou mij ook zo kunnen overkomen 😂, fijn dat je op tijd wakker werd. 
Ik vind zo’n dag anders zo rot beginnen, net alsof ik helemaal gedesoriënteerd ben 😅.

Loulou39 schreef op 29-09-2026 om 19:27:

[..]

Oeh, zou mij ook zo kunnen overkomen 😂, fijn dat je op tijd wakker werd.
Ik vind zo’n dag anders zo rot beginnen, net alsof ik helemaal gedesoriënteerd ben 😅.

Ja precies!! Het overkomt me gelukkig niet vaak.

Dat ik vandaag erg goed ben in mijn werk.

buufie schreef op 26-09-2026 om 21:08:

Ik had zonet 4 egels in de tuin! Prachtig gezicht

Vanavond al weer een stuk of 4-5, waarvan nog 1 kleintje. Zo schattig. Vandaag net weer een nieuwe zak met voer gehaald, daar smullen ze weer lekker van. 

De hike van de zeven hangende valleien gelopen. Prachtig maar pittig, ga ik morgen voelen. Daarna nog gezwommen in zee, prachtig hoge golven en lief heeft lekker gekookt. Sindsdien met een boekje op het balkon en straks lekker slapen. Het bed is lekker hard, hou ik van! 

Man heeft tickets kunnen scoren voor de voorstelling van Peter Pannekoek volgend jaar. We gaan met 3 vrienden en eerst even lekker uit eten. Het duurt nog meer dan een jaar, maar leuk iets om naar uit te kijken 😁

En afgelopen dinsdag was een topdag! Dochter is voor het eerst mee geweest naar een concert van The backstreet boys in Düsseldorf. Ze vond het geweldig en wil voortaan altijd mee 😂 vond het zo leuk om dit samen met haar te kunnen delen. Ik ga zelf al sinds 1998 naar hun concerten en altijd als ze in Nederland en/of Duitsland komen ben ik er bij. Laatste keer was in 2022 en toen vond ik dochter nog net te jong. Nu heeft ze al wat concerten meegemaakt en trekt ze het wat beter op een doordeweekse dag met gewoon school de volgende ochtend 😁 Ik had vroeger nooit kunnen bedenken om er met mijn dochter heen te gaan haha! Ik ga met haar mee naar Bankzitters, Roxy Dekker enz en zij nu met mij. Gewoon leuk 🥰

buufie schreef op 30-09-2026 om 22:25:

[..]

Vanavond al weer een stuk of 4-5, waarvan nog 1 kleintje. Zo schattig. Vandaag net weer een nieuwe zak met voer gehaald, daar smullen ze weer lekker van.

Ohhhh als ik dit lees baal ik altijd een beetje dat ik midden in het centrum woon van een grote stad met een kleine stadstuin. 

krulliebollie schreef op 01-10-2026 om 07:37:

[..]

Ohhhh als ik dit lees baal ik altijd een beetje dat ik midden in het centrum woon van een grote stad met een kleine stadstuin.

Ik vind het zulke grappige beestjes, soms komen ze gewoon aanrennen door de tuin. 

buufie schreef op 01-10-2026 om 08:11:

[..]

Ik vind het zulke grappige beestjes, soms komen ze gewoon aanrennen door de tuin.

Ja ik ook.. ze hebben ook iets knuffeligs over zich met die zwarte kraaloogjes en zwarte puntneusje. Voor hebben we ook een tuin die is helemaal klein ( breedte huis van 5 m en dan ongeveer 1,5 m diep). Maar daar laten wij de struiken en de blaadjes altijd bewust liggen.  Staat ook een waterbakje. Durf geen voer neer te leggen omdat er hier heel veel katten zijn. Ben dan bang dat het een prooi wordt. 

krulliebollie schreef op 01-10-2026 om 08:16:

[..]

Ja ik ook.. ze hebben ook iets knuffeligs over zich met die zwarte kraaloogjes en zwarte puntneusje. Voor hebben we ook een tuin die is helemaal klein ( breedte huis van 5 m en dan ongeveer 1,5 m diep). Maar daar laten wij de struiken en de blaadjes altijd bewust liggen. Staat ook een waterbakje. Durf geen voer neer te leggen omdat er hier heel veel katten zijn. Ben dan bang dat het een prooi wordt.

mijn kat zit op het bankje naar ze te kijken. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.