Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Groentetuin schreef op 29-08-2026 om 23:07:

voor zo n huis moet je serieus gaan ontspullen
En de inrichting is een breinbreker,hoe zet je t bed neer?

Mijn dochter heeft niet echt ontspult maar het heel handig ingedeeld. Bed staat gewoon in de slaapkamer kledingkasten erbij was wel lastig. Maar met z'n tweeën haar vriend woont ernu ook is het krap.

Tuinfluiter schreef op 30-08-2026 om 08:47:

[..]

Mijn dochter heeft niet echt ontspult maar het heel handig ingedeeld. Bed staat gewoon in de slaapkamer kledingkasten erbij was wel lastig. Maar met z'n tweeën haar vriend woont ernu ook is het krap.

Ik denk dat je de grapjes niet snapt. In je beticht heb je het over 43 mm ipv 43 m2. 😉

Van deze regenachtige morgen. Heerlijk. Lekker een boek lezen op de bank terwijl de regen tegen de ramen aan tikt. Van mij mag de herst komen.

Grindelwald schreef op 30-08-2026 om 09:36:

Van deze regenachtige morgen. Heerlijk. Lekker een boek lezen op de bank terwijl de regen tegen de ramen aan tikt. Van mij mag de herst komen.

Van mij nog niet want deze week nog een paar dagen op vakantie en ik wil fietsen!

Herfstappeltaart schreef op 30-08-2026 om 09:49:

[..]

Van mij nog niet want deze week nog een paar dagen op vakantie en ik wil fietsen!

Ja dat begrijp ik heel goed. Gelukkig wordt het vanaf dinsdag in ieder geval wat droger en zonniger.

Tuinfluiter; Mijn Zoon gaat met zijn vriendin samen wonen, en hun huur is 15% van hun loon. Voor 94 m2, 180m2 tuin, en 2 parkeerplaatsen. En vrijstaand in de 2e Grote stad van het Kanton waar we wonen. Du’s hij heeft echt geluk….

Blij Word ik dat man en ik na 28 jaar huwelijk het nog steeds leuk hebben….In het dagelijks leven rennen we vaak Langs elkaar….Maar nu weer Even tijd voor ons en voor toekomst plannen…

Schemerlampje schreef op 30-08-2026 om 09:29:

[..]

Ik denk dat je de grapjes niet snapt. In je beticht heb je het over 43 mm ipv 43 m2. 😉

had ik inderdaad over heen gekeken.

Herfstappeltaart schreef op 30-08-2026 om 09:49:

[..]

Ik wil ook nog wat zon.

Er zit nog wel iets tussen bloedheet en elke dag bewolking en regen .

Grindelwald schreef op 30-08-2026 om 09:36:

Dat kan in november ook nog wel.

Gister mijn verjaardag gevierd, super gezellig. Zat daarna na te kletsen met vriend thuis. Was heel lief, klef en dankbaar omdat het een leuke avond was, met leuke mensen en dat we het leven nu gewoon leuk vinden samen. En toen liet hij vallen dat hij had nagedacht en toch geen kinderen wil omdat wat hij nu heeft en wat wat samen hebben voldoende is. 

Heb zo hard gehuild, hing al zo lang als een zwaard van Damocles boven m'n hoofd. Was regelmatig zo blij met hem en altijd dat besef dat hij toch misschien weg zou gaan. 

Ojee, dat was naar.
Maar waarom zou hij weggaan
En waar werd jij vandaag dan blij van?

Beterlaat2021! schreef op 30-08-2026 om 13:39:

Ojee, dat was naar.
Maar waarom zou hij weggaan?
En waar werd jij vandaag dan blij van?

Nee, fijn!! Hij twijfelde over zijn kinderwens en ik wil niet. Dus dat was altijd iets wat er zo tussen hing, dat hij weg zou gaan ondanks dat we het zo fijn hebben. 

Koettie schreef op 30-08-2026 om 13:46:

[..]

Nee, fijn!! Hij twijfelde over zijn kinderwens en ik wil niet. Dus dat was altijd iets wat er zo tussen hing, dat hij weg zou gaan ondanks dat we het zo fijn hebben.

Oooooow ik dacht ook andersom. In dat geval: gefeliciteerd en veel geluk samen!

Fijn dat jullie nu op één lijn zitten, Koettie! Want al ben ik heel blij met mijn kinderen, het is wel iets waar je beiden achter moet staan omdat het sterk invloed heeft op je relatie. Zeker als het je taak wordt ze ter wereld te brengen.

Dat was dan een mooi verjaardagskado Koettie. Fijn dat jullie nu op 1 lijn zitten

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.