Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Alias1 schreef op 15-08-2026 om 08:11:

t regent! Zitten op n camping, tent blijkt niet geheel waterdicht, maar BLIJ!

De camping waar we afgelopen week verbleven had knisperend hooi in plaats van gras. Ik heb nog nooit zulk doods gras gezien, dus ik hoop dat dat ook weer wat opleeft als het koeler en natter wordt, want dat was zo'n triest gezicht.

Het regent!  Al sinds vannacht! Hele felle buien gehad. Zo blij mee! 

Bakblik schreef op 15-08-2026 om 08:16:

Het regent! Al sinds vannacht! Hele felle buien gehad. Zo blij mee!

Oh ik ben jaloers.. als het goed is gaat het hier rond half 10 regenen, ik hoop het zo!

Broodjebrie schreef op 15-08-2026 om 08:17:

[..]

Oh ik ben jaloers.. als het goed is gaat het hier rond half 10 regenen, ik hoop het zo!

Ik vind het niet eerlijk dat de zwaarste buien weer in het noorden zitten, gooi maar op de grote hoop! Het zuidwesten heeft ook water nodig!

Bakblik schreef op 15-08-2026 om 08:16:

Het regent! Al sinds vannacht! Hele felle buien gehad. Zo blij mee!

Hier net een klein mini buitje. 

Auwereel schreef op 15-08-2026 om 08:20:

[..]

Ik vind het niet eerlijk dat de zwaarste buien weer in het noorden zitten, gooi maar op de grote hoop! Het zuidwesten heeft ook water nodig!

nou hier komt geen regen vandaag hoor

buufie schreef op 15-08-2026 om 08:31:

[..]

nou hier komt geen regen vandaag hoor

Screenshot-20260815-083439-2.jpg

Bijna helemaal noord dan.En de grote hoop is lichtgekleurd:

Screenshot-20260815-083612-2.jpg

ik zit daarboven ja  

Maar ook hier is weinig regen gevallen, dus mag ook. Maar ik weet dat het in het zuiden en midden nog erger is hoor. 

Wel blij met de regen, maar ik vind het tegelijkertijd ook erg zweterig weer…of ligt dat aan de overgang?

Nee het is enorm zweterig, vind ik ook

madee schreef op 15-08-2026 om 14:27:

Wel blij met de regen, maar ik vind het tegelijkertijd ook erg zweterig weer…of ligt dat aan de overgang?

Hoge luchtvochtigheid dus kan met <25°C nog steeds naar warm voelen bij windstilte. 

Onderweg van donker- naar licht oranje. Overstap station had regen gehad dat voelde al heel anders dan startstation

madee schreef op 15-08-2026 om 14:27:

Ik ging net wandelen, ik vond het ook erg warm. 

Auwereel schreef op 15-08-2026 om 08:20:

[..]

Ja! Wij snakken ernaar. Vannacht een ieniemienie-beetje, Nu weer niks.

Ik word blij van mijn logeerkittens. Helaas worden ze  morgen weer opgehaald.

Hier heeft het lekker geregend en tussen twee buien door vanochtend een mooie wandeling gemaakt. Toen was de temperatuur heerlijk met een klein windje. Nu hier ook drukkend warm maar beter dan afgelopen dagen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.