Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Dat er ineens weer twee écht heel leuke huizen te koop zijn gekomen in de plaats waar we willen wonen vandaag (binnen ons budget dan, daarboven komt vast vaker iets leuks te koop ) Hopelijk lukt het om 1 van de 2 te kopen. 

Moosey schreef op 23-05-2026 om 00:13:

Dat er ineens weer twee écht heel leuke huizen te koop zijn gekomen in de plaats waar we willen wonen vandaag (binnen ons budget dan, daarboven komt vast vaker iets leuks te koop ) Hopelijk lukt het om 1 van de 2 te kopen.

Oeh spannend! Veel succes

Moosey schreef op 23-05-2026 om 00:13:

Leuk Moosey, ga voor je duimen 🤞

We zitten een (lang) weekend in een vakantiehuisje. Is van familie dus hadden spontaan besloten even weg te gaan. 
Even helemaal niks en het is heerlijk weer ☀️ Alleen jammer dat hond over me heen heeft gekotst de heenweg in de auto. Maargoed, je kan niet alles hebben he

Dat ik na vandaag nog maar twee dagen hoef te werken en dat ik dan de deur dicht kan trekken achter mijn kont. Toedeloe. Ik heb zin in mijn nieuwe baan. Het is mooi geweest hier. Mijn geduld met bepaalde klanten is ook allang op. 
En morgen komt mijn neefje. Die blijft de hele dag en nacht, dus dat is gezellig. En ook uitdagend, want ik vind het altijd lastig iets te verzinnen om met hem te doen. Ik ben niet zo geweldig met kleine kinderen. Zeker niet een die alleen maar rouwdouwen wil en met auto's wil spelen.   
Hopelijk wordt de tweede een meisje. Nee hoor, geintje. Alles is prima zolang het maar gezond is.  

het was erg rustig in het zwem-gedeelte waar het banen zwemmen was, zo fijn!

Ik ben blij en trots dat ik vandaag al zes weken niet meer rook!

Horlepiep10! schreef op 23-05-2026 om 12:38:

Topper, kan me voorstellen dat je daar heel blij en trots om bent ! (Ik heb zelf vroeger gerookt dus snap je gevoel)

Knap! Nog een tijdje volhouden en je bent alleen nog maar heel blij dat je die stap hebt gezet, echt waar. Zet m op!

Wat goed!!!

Dat het vandaag al weer 8 jaar geleden is dat ik mijn nieuwe knie kreeg.  En sindsdien pijnvrij  onbeperkt loop!    Dankuwel dokter P.P.

Het weer! Dit is toch echt een cadeautje,de buren zijn allemaal weg, dus t is heerlijk rustig, behalve de vogels die fluiten volop.

Ik weet dat niet iedereen er blij mee is maar voor mij is dit t meest lekkere weer wat ik mij voor kan stellen.

Merels die prachtig zingen. 

Vriend gister zn laatste examen gehaald en klaar met zn opleiding. Hij is zo blij, opgelucht en trots! Ik ook

Koettie schreef op 23-05-2026 om 16:42:

Vriend gister zn laatste examen gehaald en klaar met zn opleiding. Hij is zo blij, opgelucht en trots! Ik ook

Felicitaties voor je vriend!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.