Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

MissHolmes schreef op 12-05-2026 om 12:30:

Mn nieuwe auto is klaar, ik ga hem straks ophalen!! (Niet helemaal nieuw, mn moeder is gestopt met auto rijden om een medische redenen maar ze had pas een paar jaar er nieuwe Toyota, die neem ik dus over. Wordt pas mn 2e autootje want ik heb mn 1e pas een paar jaar; ben 43, daarvoor nooit auto gehad)

Hij is veel nieuwer dan mn huidige auto en hij rijdt heerlijk en ik heb er zin in!

Gefeliciteerd en veel plezier en veilige kilometers  ermee!

lientje69 schreef op 12-05-2026 om 14:25:

[..]

Gefeliciteerd en veel plezier en veilige kilometers ermee!

Dank! 

Dat is wel heel fijn, zo'n upgrade! 

Wat gebeurt er met de oude? Hij was net zo mooi gewassen.

stokstaart schreef op 11-05-2026 om 18:16:

Ik ga volgende week op vakantie
En mijn sollicitatie is nu deze week nog ronde 2. Ze zetten er vaart achter en willen dat ook heel graag doen voor mijn vakantie.
Weer een ballotagecommissie van 4 mensen. Maar 1 ken ik en nog iemand heb ik met de meeloopdag even gezien. Het wordt een gesprek zoals ik die in ronde 1 ook heb gehad.
Ik ben zo benieuwd en stiekem al zenuwachtig voor woensdag.

Wat fijn dat ze dat geregeld hebben. Veel succes morgen En fijne vakantie alvast 😁

MissHolmes schreef op 12-05-2026 om 12:30:

Mn nieuwe auto is klaar, ik ga hem straks ophalen!! (Niet helemaal nieuw, mn moeder is gestopt met auto rijden om een medische redenen maar ze had pas een paar jaar er nieuwe Toyota, die neem ik dus over. Wordt pas mn 2e autootje want ik heb mn 1e pas een paar jaar; ben 43, daarvoor nooit auto gehad)

Hij is veel nieuwer dan mn huidige auto en hij rijdt heerlijk en ik heb er zin in!

Veel (rij)plezier!  

RavIvaR schreef op 12-05-2026 om 14:40:

Dat is wel heel fijn, zo'n upgrade!

Wat gebeurt er met de oude? Hij was net zo mooi gewassen.

Die gaat eerst een tijdje naar mijn vriend en later neemt iemand anders hem over. Zal hem missen,  was toch mn 1e (bots  ) autootje.. 

Das wat mij betreft wel een aanrader,  je 1e auto niet meteen nieuw want je hebt nog niet veel rijervaring dan...

Gracias Waitenz!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.