Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Deze fantastische one-hit-wonder teruggevonden op YT,wereldhit destijds        Helaas verdween ze weer net zo snel als dat ze verscheen,jammer want zingen kon ze wel (understatement)

https://www.youtube.com/watch?v=X399wp0lJmA&list=RDX399wp0lJmA&start_radio=1

Avondwandelingetje en dan een zanglijster horen 

Lekker lang weekend 🥳🥳

ik werd pas om 8 uur wakker!!! En vannacht ook niet wakker geweest. Hoef pas om half 11 bij cliënt te zijn dus kon wat langer blijven liggen, heel fijn. Slaap de hele week al slecht.

Ik ga naar de bloemetjesmarkt in Groningen vanmiddag, nu al zin in. Even mijn Duits oefenen, want er zijn altijd veel Duitsers op zo'n dag. En ontdekken hoeveel plantjes ik in mijn fietstas kwijt kan (spoiler alert: te weinig).

Een zingend vinkje. Jammer genoeg vond ik het te koud om mijn handschoenen uit te trekken om mijn mobiel te kunnen pakken en op te nemen met Birdnet.

Een man had gister boos gebeld en secr bedreigd. Gesprek overgenomen, tot rust gebracht (opzich wel terecht boos), situatie opgelost en laten weten dat mensen erg van slag waren en ik de volgende keer aangifte doe van dreigen. Kreeg net een mail dat hij vandaag met een bloemetje excuus heeft aangeboden bij secr. Toch mooi! 

Bij mij aan de overkant woont een echtpaar met 3 katten.  2 van die beestjes zijn vaak buiten. Als ze me zien komen ze miauwend aangelopen om uitgebreid aangehaald te willen worden. Vanochtend ging ik op mn hurken bij de rode kater (hij heet Sjors) zitten en sprong hij spontaan in mn armen.  Zo'n lieve kroelpot !

Attente caissière bij de supermarkt. Aan de hand van de boodschappen gokte zij dat we een verjaardag hebben. Na het laten zien van mijn legitimatie (bevestiging dat het klopt) kreeg ik €5 korting op gebak. Toch leuk meegenomen erg klantvriendelijk dat ze het benoemt.

Voor de slaapkamer op zoek gegaan naar bijpassende decoratie, die passen bij mijn nieuwe bed. Het is geen standaard kleur dus niet overal te krijgen. Geslaagd, heel blij mee! Nu nog iets anders voor op de muur, dat zal waarschijnlijk weer een Ixxi worden die hebben zoveel keuze dat moet lukken. 
De kringloop(verkoop voor goed doel) gebeld en de oude decoratie en verlichting laten ophalen, die waren ook blij 

Dat mijn kind weer terug is van zijn schoolreis, gezellig.

Koettie schreef op 03-04-2026 om 18:38:

Een man had gister boos gebeld en secr bedreigd. Gesprek overgenomen, tot rust gebracht (opzich wel terecht boos), situatie opgelost en laten weten dat mensen erg van slag waren en ik de volgende keer aangifte doe van dreigen. Kreeg net een mail dat hij vandaag met een bloemetje excuus heeft aangeboden bij secr. Toch mooi!

Ik vind jou echt heel stoer Koettie. 

Moosey schreef op 03-04-2026 om 21:47:

[..]

Ik vind jou echt heel stoer Koettie.

Zeg dat wel, ik durf dat echt niet.

Fijne van een telefoon is dat je gewoon kan ophangen 

Koettie schreef op 04-04-2026 om 01:25:

Fijne van een telefoon is dat je gewoon kan ophangen

Dan nog. als ik via de telefoon bedreigd zou worden zou ik ook trillen op m'n benen.

Maar ik neem aan dat je hier ook trainingen voor krijgt. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.