Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Dat ik het haar nu echt heb kunnen vergeven. De keuze om te vergeven had ik al eerder gemaakt, maar ik merkte dat bepaalde zaken me bleven triggeren en ik het toch nog niet echt los kon laten. 

Maar vorige week was het anders. Ik wist dat het klaar was, dat ik het nu echt kon loslaten. En vanmiddag merkte ik dat een oude trigger geen trigger meer was. En dat geeft zo'n vrij en fijn gevoel..

Gisteren een ontzettend leuke dag gehad met beste vriendin. Heerlijk geshopt en goed geslaagd, zowel voor mezelf als voor dochter. Daarna nog lekker uit eten geweest en afgesloten in het zwembad, even lekker gebubbeld nog 😊 de hele dag was er 1 om blij van te worden!

Ik heb net de was aan de lijn gehangen buiten. Lente!!!

de zon ♥️

De hele berging opgeruimd en stellingkasten neergezet met vriend. Hele klus maar heerlijk dat het klaar is, we hikte er al weken tegenaan. Daarna gezellig eters en met mn zus naar fantastisch concert geweest. Wel nu pas thuis en wekker om 6 uur. Na 6 bier dus snel water, tandenpoetsen en mn bed in

Dubbel

Blij is een groot woord, maar ik ben blij dat ik op  dit moment niet op de luchthaven van  Dubai zit.  Ruim 2 weken geleden maakten wij daar een overstap naar Schiphol.
Voorlopig vliegt Emirates niet van en naar Dubai.

Het wordt gewoon twee weken droog en zonnig. Heerlijk! En vanmorgen voor het werk aan was aan de molen gemikt. Ik krijg energie van dit weer!

Ik zag een recente post van BritgetJones007. Wel in een oppervlakkig topic, de post had geen echte inhoud. Fijn weer een levensteken van haar te zien hoewel het natuurlijk ook haar man kan zijn. Dat vertelt deze post niet. 

Blij van het mooie weer 
Was buiten op de lijn
Met de honden naar het bos geweest te wandelen 
Krokussen schieten hier ook eindelijk uit de grond 
En zag ineens ook weer vlinders 

Blij dat ik de huisarts heb gebeld. Ik zat er al een poosje tegenaan te hikken. Mijn vraag is gehonoreerd, ik mag ophogen 😊

Van het aangeven van de belasting. Hoe snel dat nu gaat. Was zo gepiept.

Grindelwald schreef op 03-03-2026 om 13:44:

Van het aangeven van de belasting. Hoe snel dat nu gaat. Was zo gepiept.

Blij dat ik jouw bericht lees. Ik was die hele belastingaangifte al weer vergeten. Wij kregen ook echt heel vroeg de brief. Deze week ook maar even doen. Dan is het weer klaar.

En ik kwam hier eigenlijk om te vertellen dat ik zo blij word van dit weer. Net tussen het werk door een klein wandelingetje gemaakt. Was echt heerlijk.

Vanaf acht uur vanochtend in de tuin bezig geweest. Zit nu fris gedoucht op de bank.

Ben kapot! Voel al mijn spieren maar het resultaat mag er zijn. Nog niet helemaal klaar maar vrijwel al het snoeiwerk is nu klaar. Alle takken naar de kant van de weg gesleept zodat de gemeente het volgende week op kan halen.

De tweede was hangt aan de droogmolen maar ik ga vandaag niks meer opvouwen. Het is mooi geweest voor vandaag. Blij dat ik dit allemaal heb kunnen doen.

Heel veel krokussen gezien, prachtig

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.