Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Bakblik
13-02-2026 om 19:56
Loulou39 schreef op 13-02-2026 om 19:07:
Dat m’n lamp in de gang het weer doet, zo blij mee!
Daar kan je heel blij mee zijn inderdaad. 4 weken geleden hadden wij 1 avond/nacht dat de lamp in de gang het niet deed. We hebben daar al 20 jaar een lampje op een schemerschakelaar dat altijd aan is zodra het schemerig wordt, dan gaat het tussen 23.00 en 6.00 echt uit maar verder is het altijd aan, zoon klein ledlampje dat heel weinig stroom verbruikt.
Die ene avond dat het ding stuk was heb ik languit in de gang gelegen, omdat ik de onderste tree van de trap had gemist. Nu voel ik het nog als ik, zoals vandaag, lang heb gestaan voor de hobby.
Ben heel blij dat het ding het weer doet.
Loulou39
13-02-2026 om 20:03
Bakblik schreef op 13-02-2026 om 19:56:
[..]
Daar kan je heel blij mee zijn inderdaad. 4 weken geleden hadden wij 1 avond/nacht dat de lamp in de gang het niet deed. We hebben daar al 20 jaar een lampje op een schemerschakelaar dat altijd aan is zodra het schemerig wordt, dan gaat het tussen 23.00 en 6.00 echt uit maar verder is het altijd aan, zoon klein ledlampje dat heel weinig stroom verbruikt.
Die ene avond dat het ding stuk was heb ik languit in de gang gelegen, omdat ik de onderste tree van de trap had gemist. Nu voel ik het nog als ik, zoals vandaag, lang heb gestaan voor de hobby.
Ben heel blij dat het ding het weer doet.
Auw! Ik snap jou ook 😅.
Ik heb nu een week zonder licht in de gang gezeten en moest dingen op de tast doen (geen ramen daar, behalve wat licht bij de voordeur). Wat kun je dan blij zijn met zoiets kleins 😁.
Schoondochter
13-02-2026 om 20:28
Zo heb ik van de week de hotelschakeling in de slaapkamer 'gefixt'. Oftewel: een touwtje aan het oude kortgeknipte touwtje geknoopt zodat ik in bed liggend het licht uit kan doen. Vijf jaar lang niets mee gedaan, en zo simpel opgelost en ik ben helemaal gelukkig.