Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Sorry; 2 keer is overdreven

Mijn man werkt bij een IT bedrijf en heeft van een leverancier een kerstbal gekregen waar een speaker inzit. Dus nu komt er bij ons kerstmuziek uit de kerstboom. Ik vind het erg leuk!

Ted68 schreef op 18-12-2025 om 18:37:

Heb net Tickets besteld voor Robin Williams, en 2 maanden later Joe Jackson…..ben helemaal blij!

Waar ga jij naar Joe Jackson? Ik in Rotterdam!

HAHA!wait..what schreef op 18-12-2025 om 11:26:

Ik ben 'blij' dat ik zojuist een afspraak bij de huisarts heb gemaakt.
Al langere tijd last van een zeurderig gevoel in onderbuik en dat zit me al een tijdje niet lekker.
Ook maar meteen een afspraak gemaakt bij de assistente voor uitstrijkje voor bevolkingsonderzoek.
Ik vind het heel goed dat het bestaat maar ook altijd even een drempel waar ik overheen moet. Zelftest kan natuurlijk ook maar toch bang dat ik het niet goed doe ofzo Slaat nergens op natuurlijk, haha!

Dat slaat inderdaad nergens op, want als hij niet goed is gegaan krijg je vanzelf bericht De uitleg is heel duidelijk en het is niet moeilijk om zelf te doen. Maar mocht er om 1 of andere reden dus toch wat mis zijn gegaan dan hoor je het.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.