Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Goh zie dat ik wat heb gemist, het is ook niet bij te houden al dat goede nieuws over de sollicitaties   HaHa en Schoondochter, wat fijn, ook gefeliciteerd 

Thanks  

Gisteren kwam een bestelling met 2 lampen binnen en 1 glazen bol was al gebroken bij aankomst.
Vanmorgen een mailtje gestuurd en binnen een minuut een reactie dat ze een nieuwe bol opsturen Heel fijn! 

Jeuk en plekken op mijn hoofdhuid.
Brandnetelshampoo moet ik een eind voor fietsen en is duur.
Nu haar gewassen met milde hoofdhuidshampoo en daarna afgekoeld sterke brandnetelthee erover. Jeuk is weg

kaartjes weten te bemachtigen voor concert at sea  blijkbaar heel veel geluk gehad want bijna alle dagen zijn al uitverkocht 

Lollypopje

Lollypopje

27-11-2025 om 15:48 Topicstarter

ik kreeg vandaag een adventskalender Thuisbezorgd samengesteld door mijn familie. echt zo'n leuke en lieve verrassing 🩷

Blij dat mijn kinderen langskwamen voor een etentje. Na afloop met mijn dochter nog even wat dozen bekeken die nog in voorheen haar kamer stonden. Veel dingen konden weg, maar het was ook een "trip down memory lane"!
Ze kwam nog dagboeken van haarzelf tegen van toen ze een jaar of negen was en ze zei, o, dit kan ik me helemaal niet herinneren, terwijl er een heftige gebeurtenis beschreven werd. Komt ze aan het eind van de pagina, staat er, ps dit is allemaal verzonnen. 😆

Ik was bij mn moeder eten en het was oprecht gezellig en ze luisterde eens een keer. Was heel fijn

Koettie schreef op 27-11-2025 om 23:28:

Ik was bij mn moeder eten en het was oprecht gezellig en ze luisterde eens een keer. Was heel fijn

Wat fijn 

De buurman belde aan. Of vriend en ik interesse hadden in kattenspullen? Ze hadden een katje geadopteerd, maar die kon niet opschieten met de hond. Katje is dus teruggegaan (ze hadden haar ook hier mogen brengen, hoor  ) Wij zijn nu twee krabpalen, twee ligplekjes, een kattenbak, en wat natvoer rijker.

Van de week iets lekkers halen voor de buren.

Kledingkast van zoon weer uitgezocht en alle te kleine (winter)kleding/jassen aan iemand meegegeven die gezinnen kent vanuit haar werk die het niet breed hebben.
Zijn ze heel blij mee altijd en voor mij voelt dit ook goed; ruimte in de kast en iets goeds doen voor anderen 😉

Postcodeloterijhuisjes voor mijn moeder opgehaald, ze heeft geen AH in haar dorp. Was bang dat het hard zou gaan met die dingen maar ik had nog alle keus. 

Netherfield schreef op 28-11-2025 om 15:52:

Postcodeloterijhuisjes voor mijn moeder opgehaald, ze heeft geen AH in haar dorp. Was bang dat het hard zou gaan met die dingen maar ik had nog alle keus.

Wat vinden mensen toch zo leuk aan die huisjes? Er schijnt echt veel vraag naar te zijn inderdaad. 

Wat leuk om te horen dat niet alleen de chauffeur maar ook de mensen in de bus meezingen 

Zingende buschauffeur Rick gaat viraal
Filmpje van zingende buschauffeur Rick miljoenen keren bekeken: ‘Leven staat op z’n kop’

Zo rijd je zingend je bus rond door Rotterdam, en zo ga je compleet viraal en mag je een single opnemen. Het overkwam Rick de Jong (30), nadat influencer en ondernemer Bas Smit een filmpje deelde waarin de buschauffeur zijn zangkunsten vanachter het stuur liet horen. „Heel onwerkelijk.”

Rick de Jong | Unchained Melody (Zingende Buschauffeur)

Broodjebrie schreef op 28-11-2025 om 16:05:

[..]  Wat vinden mensen toch zo leuk aan die huisjes? Er schijnt echt veel vraag naar te zijn inderdaad.

Ook zéér aanwezig op Marktplaats :
Heel Marktplaats :  941 resultaten voor 'postcodeloterij huisjes'

Broodjebrie schreef op 28-11-2025 om 16:05:

[..]

Wat vinden mensen toch zo leuk aan die huisjes? Er schijnt echt veel vraag naar te zijn inderdaad.

Ik vind de huisjes ook heel leuk alleen dat knalrode niet. Dus hier staan ze niet. Ik heb wel een wit huisje met dennenboompje van Dille&Kamille.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.