Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Meer dan 4 km gelopen over de hele dag verdeeld. Zo'n  6500 stappen. Zo blij mee. 6 weken terug lag ik nog in het ziekenhuis  en 4 weken terug kwam ik niet verder dan 400 meter en  600 stappen op een dag. Denk wel dat ik hier voorlopig even op blijf hangen maar dat mag ook best. Ben er nog niet maar ik ga echt vooruit dus ben trots op mezelf  en mijn  doorzettingsvermogen. 

https://www.destentor.nl/apeldoorn/briljante-uitvinding-van-nienke-21-lost-problemen-in-de-zorg-op-klaar-binnen-15-seconden~add26ab5/

Hier wordt ik namens alle zorgmedewerkers en hun patiënten heel blij van (en ik werk niet eens in de zorg…!) 

Betreft roosters die nu in no-time klaar kunnen zijn 😀

Lichtbron schreef op 24-11-2025 om 14:56:

sollicitatiegesprek gehad en aangenomen! 👍 1 december beginnen... 💯

Gefeliciteerd, wat fijn voor je

Cliënt uit kunnen schrijven zonder escalatie of gedoe. Enige waarbij ik standaard een noodknop mee pak. Gelukkig nooit nodig gehad. Hij heeft ook echt zn best gedaan binnen zijn kunnen. Goede werkdag gehad, druk, productief en lekker gevoel over 

Gefeliciteerd, hoop dat het de baan is die je altijd al wou hebben succes!

madee schreef op 24-11-2025 om 17:36:

https://www.destentor.nl/apeldoorn/briljante-uitvinding-van-nienke-21-lost-problemen-in-de-zorg-op-klaar-binnen-15-seconden~add26ab5/

Hier wordt ik namens alle zorgmedewerkers en hun patiënten heel blij van (en ik werk niet eens in de zorg…!)

Betreft roosters die nu in no-time klaar kunnen zijn 😀

Zou dat ook werken voor middelbare school roosters, als ik toch terugdenk aan die gatenkaasroosters van mezelf en mijn kinderen, kan daar ook een verbeterslag plaatsvinden.

Auwereel schreef op 24-11-2025 om 18:40:

[..]

Zou dat ook werken voor middelbare school roosters, als ik toch terugdenk aan die gatenkaasroosters van mezelf en mijn kinderen, kan daar ook een verbeterslag plaatsvinden.

Geen idee, maar wie weet wat voor vlucht dit kan maken 🙂

Top, gefeliciteerd!

Iedereen bedankt voor de felicitaties... 
Ik heb er zin in. 

Ik heb vorige week ook een positief sollicitatiegesprek gehad. Ze belden vandaag dat ze verder met me willen  
Nog wel meeloopdag (die heb ik volgende week) en 2e gesprek afwachten.
Maar als ik het ook zie zitten, is de baan voor mij! Zo erg benieuwd en ook zo blij al hiermee

HAHA!wait..what schreef op 25-11-2025 om 21:35:

Ik heb vorige week ook een positief sollicitatiegesprek gehad. Ze belden vandaag dat ze verder met me willen
Maar als ik het ook zie zitten, is de baan voor mij! Zo erg benieuwd en ook zo blij al hiermee

Oh wat fijn, ik duim voor je!!

Wat fijn HAHA! Alvast een voorzichtige felicitatie!

Dat is zeker iets om blij van te worden.

Ik hoor steeds vaker dat het lastiger lijkt te worden om een baan te vinden. Al zie ik dat bij ons op de werkvloer niet terug (weinig respons op openstaande vacatures).

Hopelijk is dit voor jou een begin van een fijne nieuwe werkplek.

Gister vroeg iemand mij nog naar mijn werk en ik kon oprecht zeggen dat ik blij word van mijn werk (doe niks ‘speciaals’ of bijzonders, maar heb het wel enorm naar mijn zin). Dat gun ik jou ook! Als is een fijn salaris ook wel aardig

Vera8 schreef op 26-11-2025 om 08:58:

[..]

Dat is zeker iets om blij van te worden.

Ik hoor steeds vaker dat het lastiger lijkt te worden om een baan te vinden. Al zie ik dat bij ons op de werkvloer niet terug (weinig respons op openstaande vacatures).

Hopelijk is dit voor jou een begin van een fijne nieuwe werkplek.

Gister vroeg iemand mij nog naar mijn werk en ik kon oprecht zeggen dat ik blij word van mijn werk (doe niks ‘speciaals’ of bijzonders, maar heb het wel enorm naar mijn zin). Dat gun ik jou ook! Als is een fijn salaris ook wel aardig

Wat lief, dankjewel De rest ook bedankt! Zo fijn dat iedereen hier blij is voor elkaar en ook meeleeft etc. Vind ik echt bijzonder altijd.

Wat voor soort werk doe je? Hoeft vanwege bekendheid niet heel specifiek maar je mag het ook algemeen houden, als je het kwijt wil natuurlijk. Ik heb bij meerdere afwijzingen (ik reageerde op allerlei administratieve functies) te horen gekregen dat ze meer dan 100 reacties hadden gekregen. Zo bizar! Waar ik nu misschien ga werken, hadden ze 18 reacties gekregen dus dat viel dan weer mee. 

En heel fijn dat je het zo naar je zin hebt! Dan is de sfeer ook goed lijkt me.. Dat is ook zo enorm belangrijk. Wat ik ga verdienen weet ik nog helemaal niet maar komen we hopelijk wel uit. Wat ik nu zo mee heb gekregen, zijn het echt hele lieve mensen allemaal en zien ze mijn beperking (chronisch ziek) ook iets waar ze allemaal achter staan. Ook als dat betekent dat ik soms dingen misschien niet kan en zij iets extra moeten doen. Echt hartverwarmend vond ik dat

ik heb gisteren gereageerd op een vacature en binnenkort heb ik daar een kennismakingsgesprek   

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.