Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Wat een geweldig nieuws voor Dorestad en Evaluna 

Evaluna,  eindelijk.  Blij voor jou. 

Dank jullie voor reacties.  Ik heb een traantje weggepinkt. 

En nog blij,  met een dubbel gevoel uiteraard: ik heb aangifte erfbelasting klaar. Wat vond ik dat ingewikkeld.  Mijn ene ouder is 7 maanden geleden overleden.  En binnen 8 maanden moest dit gedaan worden. 

Evaluna schreef op 17-07-2025 om 20:21:

Het is gelukt, ik heb eenhoofdig gezag 🎉🎉🎉

Gefeliciteerd!!

Dorestad schreef op 17-07-2025 om 21:01:

Evaluna, eindelijk. Blij voor jou.

Dank jullie voor reacties. Ik heb een traantje weggepinkt.

En nog blij, met een dubbel gevoel uiteraard: ik heb aangifte erfbelasting klaar. Wat vond ik dat ingewikkeld. Mijn ene ouder is 7 maanden geleden overleden. En binnen 8 maanden moest dit gedaan worden.

Dorestad ook gefeliciteerd en op naar minder stress voor je .😘

lientje69 schreef op 17-07-2025 om 21:17:

[..]

Dorestad ook gefeliciteerd en op naar minder stress voor je .😘

Dankjewel lieve Lientje69.  Ik zou jou dat ook gunnen...

Evaluna en Dorestad gefeliciteerd! 🦋

Dank jullie wel allemaal. Wat was het een rollercoaster, maar de rechter heeft het heel goed uitgeschreven. Ze heeft zelfs geschreven dat omgang niet gedwongen moet worden als de kinderen niet willen. Dat wordt de volgende zitting, helemaal geen omgang meer. Met deze beschikking weer een grote stap voor uit!
Ben versleten, maar zo blij!

Bakblik schreef op 17-07-2025 om 21:47:

Evaluna en Dorestad gefeliciteerd! 🦋

Evaluna en Dorestad: zo blij voor jullie, gefeliciteerd! 💕

dank Bakblik en Loulou39. Ik heb het gevoel dat er kilo's van mijn schouders afvallen.  Ben ook zo blij dat mijn familielid straks minder eenzaam zal zijn. En dat er niet meer die angst zal zijn voor onweer.  De angst is zo erg dat ze onder het bed kroop.

Dorestad schreef op 17-07-2025 om 23:36:

dank Bakblik en Loulou39. Ik heb het gevoel dat er kilo's van mijn schouders afvallen. Ben ook zo blij dat mijn familielid straks minder eenzaam zal zijn. En dat er niet meer die angst zal zijn voor onweer. De angst is zo erg dat ze onder het bed kroop.

Oh wat erg! Dubbel gegund 💕

Evalueana en Dorestad gefeliciteerd 

Wat een fijn nieuws voor jullie beide, Evaluna en Dorestad! Gefeliciteerd 🥳

Ik werd blij toen ik las dat mijn favoriete band hint op meer shows in las Vegas. Ze staan momenteel in de Sphere met echt een geweldige show, maar dit is precies in de zomerperiode. Ik kon echt geen vrij krijgen van werk en heb in die periode dus ook al een vakantie gepland staan. Baal er ontzettend van, zeker nu ik steeds overal filmpjes zie van die show. Hoop dus heel erg dat ze in het najaar gaan verlengen, want dan ga ik met een vriendin wel die kant op we zijn in 2018 ook naar hun show in Vegas geweest en dat was echt zo gaaf! Hele leuke dagen gehad, dus als dat nu weer kan dan zou dat top zijn ♥️

Lig in een Franse tuin in de schaduw naar de vogels te luisteren. En vriend deed raar, bleek ergens mee te zitten, mooi gesprek gehad en nu is hij weer goed. Heerlijke dag. Rest is boodschappen doen en als ze tetug zijn zwemmen bij de Maas 

Koettie schreef op 18-07-2025 om 13:22:

Lig in een Franse tuin in de schaduw naar de vogels te luisteren. En vriend deed raar, bleek ergens mee te zitten, mooi gesprek gehad en nu is hij weer goed. Heerlijke dag. Rest is boodschappen doen en als ze tetug zijn zwemmen bij de Maas

Klinkt heerlijk!

Ja, echt heerlijk ontspannen dag. Lekker gezwommen en met vriend eerder terug gegaan om te koken zodat de rest kon aansluiten aan een gedekte tafel. Nu koffie en een chocolaatje en straks tijd voor cocktails. En misschien in bad. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.