Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Dank BeterLaat en Loulou! 

Van weekendje weg met gezin. Is soms lastig om het pubers naar de zin te maken maar we hebben het gewoon gezellig met elkaar. Veel lol, relaxed en lekker samen eten en kletsen. Veel meer heb je dan ook niet nodig.

Van de familie van lief. We hadden familie-weekend en dan wordt er al regelmatig uitgesproken dat het zo fijn is om bij elkaar te zijn, en nu iedereen weer thuis is gaan de appjes over en weer over hoe heerlijk iedereen het vond. En dat is ook echt waar. Ik ben van huis uit helemaal niet gewend dat je dat soort dingen uitspreekt naar elkaar en het voelt elk jaar weer als een warm bad. We zijn ondertussen met vier generaties en het is echt verbazend om te zien hoe dat allemaal bij elkaar aan tafel ploft en meteen weer goede gesprekken heeft of dingetjes gaat doen samen, echt heel bijzonder. 

Het is gelukt om te gaan zwemmen. Zwemmen vindt ik heerlijk, maar schuif ik vaak op de laatste plek. Ik heb me voorgenomen beter voor mezelf te zorgen en eerst te gaan zwemmen en daarna pas de andere dingen te gaan doen.
Dit is al twee keer gelukt! (Ook al voel ik me nog schuldig dat ik in het zwembad lig terwijl de pubers alleen thuis zijn)

Evaluna schreef op 06-07-2025 om 17:39:

Het is gelukt om te gaan zwemmen. Zwemmen vindt ik heerlijk, maar schuif ik vaak op de laatste plek. Ik heb me voorgenomen beter voor mezelf te zorgen en eerst te gaan zwemmen en daarna pas de andere dingen te gaan doen.
Dit is al twee keer gelukt! (Ook al voel ik me nog schuldig dat ik in het zwembad lig terwijl de pubers alleen thuis zijn)

Wat goed van je! En je niet schuldig voelen hoor. Goed voor jezelf zorgen is nooit een reden om je schuldig te voelen

HAHA!wait..what schreef op 06-07-2025 om 18:50:

[..]

Wat goed van je! En je niet schuldig voelen hoor. Goed voor jezelf zorgen is nooit een reden om je schuldig te voelen

Eens en een blije moeder die even weg is geweest, voegt meer toe dan een moeder die niet even kort tijd voor zichzelf neemt. 

Goed gedaan! Ik hoop dat je het vol blijft houden omdat het belangrijk voor je is.

Ik ben thuis 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

06-07-2025 om 20:51

SuzyQFive schreef op 06-07-2025 om 20:50:

Ik ben thuis

Fijn SuzyQ , nu hopen dat de ontsteking niet weer terugkomt. 

Fijn Suzy!

En nu op naar beter SuzyQFive!

Wat fijn, je eigen bed slaapt altijd beter!

Na bijna een week ziek zijn (buikgriep) eindelijk weer eens normaal kunnen eten vandaag! Hopelijk kunnen we nu beginnen met vakantie vieren 🥳

Fijn SuzyQ. En hopelijk gaat jouw herstel nu wel voorspoedig.

Dat mooie, bijzondere en intieme moment van zonet 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.