Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Lollypopje schreef op 25-02-2023 om 10:07:

[..]

Oei dat is ook wel heel eng natuurlijk

Zo grappig wat er om gaat in een kleuter hoofdje. Ze was niet wakker genoeg om verder te vertellen wat er verder gebeurde in de droom. Misschien werd de juf boos ofzo. 

Tara82 schreef op 25-02-2023 om 10:11:

[..]

Zo grappig wat er om gaat in een kleuter hoofdje. Ze was niet wakker genoeg om verder te vertellen wat er verder gebeurde in de droom. Misschien werd de juf boos ofzo.

Hahaha wat schattig

Tara82 schreef op 25-02-2023 om 10:11:

[..]

Toen mijn kinderen klein waren hadden ze een juf waarvan ze verplicht fruit moesten eten. Bij mijn kinderen geen probleem,  maar bij een vriendinnetje wel

Juf duwde het dan zo bij dat kind  naar binnen en kneep de neus dicht terwijl ze doorslikken, gewoon doorsllikken riep. 

lientje69 schreef op 25-02-2023 om 11:30:

[..]

Toen mijn kinderen klein waren hadden ze een juf waarvan ze verplicht fruit moesten eten. Bij mijn kinderen geen probleem, maar bij een vriendinnetje wel

Juf duwde het dan zo bij dat kind naar binnen en kneep de neus dicht terwijl ze doorslikken, gewoon doorsllikken riep.

Wat naar. Ik denk niet dat het hier het geval is. Maar ze is net begonnen met school, dus het maakt sowieso natuurlijk veel indruk. 

Lollypopje

Lollypopje

25-02-2023 om 11:51 Topicstarter

lientje69 schreef op 25-02-2023 om 11:30:

[..]

Toen mijn kinderen klein waren hadden ze een juf waarvan ze verplicht fruit moesten eten. Bij mijn kinderen geen probleem, maar bij een vriendinnetje wel

Juf duwde het dan zo bij dat kind naar binnen en kneep de neus dicht terwijl ze doorslikken, gewoon doorsllikken riep.

😳 Dat is gewoon mishandeling

Van het nieuwsbericht dat de moordenaar van de schietpartij in Zwijndrecht is opgepakt! Dat had ik niet verwacht, ik gokte dat hij inmiddels al in het buitenland zou zitten omdat hij van de aardbodem verdwenen leek te zijn. Dat ze hem maar heel lang vasthouden, de griezel.

Lollypopje schreef op 25-02-2023 om 11:51:

[..]

😳 Dat is gewoon mishandeling

Deden ze toen weinig mee. Alhoewel  er behoorlijk  ruzie geweest is met de ouders en juf toen. Was sowieso  geen leuke juf,ze kneep en schreeuwde ook. Mijn man is ooit ook heengeweest en zei , zal ik jou ook eens zo knijpen, ik trek je over je bureau heen.  Later deed ze het slinkser,  isoleerde kinderen dan door ze lang op de gang te zetten of ze mochten niet buiten spelen . Uiteindelijk  is ze een keer geflipt in het zicht van meerdere ouders toen ze een kind bij de arm greep en letterlijk de klas in gooide.  Toen is ze een tijdje overspannen geweest,op non actief, en uiteindelijk  weg geraakt gelukkig. Tegenwoordig  zou het met al die mobieltjes al veel eerder geëscaleerd  zijn. Maar toen was dat er nog niet...

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

25-02-2023 om 16:17

er is van alles te doen in Pokemon dit weekend. Ik heb net toen kilometer gelopen met een vriendin, en van alles voor dat spelletje gedaan. Was leuk!

Heerlijk zachte zitzak achtige stoel gekocht. Nu kijken wanneer ik de mogelijkheid heb om er in te zitten lol

Lollypopje

Lollypopje

26-02-2023 om 10:42 Topicstarter

De blauwe lucht en heerlijke zon die mijn woonkamer in schijnt. Het lijkt wel lente 😊

dc6vkql-04ef7108-a4df-41b5-b15e-7495ef56ce4a.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcL2Q1OTQ0ODY3LWVkNWQtNGM4Zi1iMTU1LTRhNzBhMTNlMmYzM1wvZGM2dmtxbC0wNGVmNzEwOC1hNGRmLTQxYjUtYjE1ZS03NDk1ZWY1NmNlNGEuZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0.Snm8R6XMRn97Xvm7U2spWoJnYG-PpKhH_8lyntFsoBk

Lollypopje schreef op 26-02-2023 om 10:42:

De blauwe lucht en heerlijke zon die mijn woonkamer in schijnt. Het lijkt wel lente 😊

dc6vkql-04ef7108-a4df-41b5-b15e-7495ef56ce4a.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcL2Q1OTQ0ODY3LWVkNWQtNGM4Zi1iMTU1LTRhNzBhMTNlMmYzM1wvZGM2dmtxbC0wNGVmNzEwOC1hNGRmLTQxYjUtYjE1ZS03NDk1ZWY1NmNlNGEuZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0.Snm8R6XMRn97Xvm7U2spWoJnYG-PpKhH_8lyntFsoBk

Gevoelstemperatuur -2, blijf binnen om dat gevoel te behouden!

Lollypopje

Lollypopje

26-02-2023 om 10:51 Topicstarter

Auwereel schreef op 26-02-2023 om 10:49:

[..]

Gevoelstemperatuur -2, blijf binnen om dat gevoel te behouden!

Dat zou je zo achter het raam zeker niet zeggen. Ik vind het hier gewoon warm 😂

Van de zon!  

gisteren van een winter fotografie workshop met de bijbehorende wandeling.  Na afloop gezamenlijk soep eten.  Daarna door naar feest bij vrienden. 
Vandaag van een wandeling vanuit huis,  door het veld.  De eerste rammelende hazen gezien,  dat is wel erg vroeg.  

Nieuwe schoenen gekocht! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.