Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Netherfield schreef op 22-12-2022 om 00:08:

[..]

Winkelcentrum De Hooge Meeren.

Even gekeken, wat een aanbod zeg. Mijn beeld van Hoogezand (daterend van bijna 40 jaar geleden)moet ik flink positief bijstellen. Qua winkelaanbod 

Dubbel i.p.v. typos verwijderen.

Mijn roots.
Dat winkelcentrum is zó gegroeid.

Ik ken het sinds begin jaren 70. Toen zat aan de ene zijde de AH op de plek waar nu de Etos zit en hield het op ter hoogte van de Zeeman. 

In 1983 verhuisd naar Paddepoel en in 1991 weer richting JuiceLake.

174a9c354e63c1928afee31f7519eb39.jpg

Paddepoel is ook enorm veranderd, eerst was het open, met in de jaren 80 de beruchte/beroemde zitkuilen uit die tijd.

Alle inkopen voor t/m kerst zijn in huis. Wat heerlijk relaxt zo! 

TanSwallow86

TanSwallow86

22-12-2022 om 15:48

Ik heb van de week 3 hoodies besteld, gisteren gekregen en nu 1 aan. Zit echt lekker warm. Is het geld wel waard. Zijn 3 dezelfde alleen 3 verschillende kleuren, blauw, soort van groen en donker rood. 
Kan ik mij ook lekker afsluiten door middel van de capuchon 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

22-12-2022 om 16:07

Uurtje eerder naar huis gegaan en nu lekker vakantie. 2 januari weer aan de slag  

BrightEchidna89

BrightEchidna89

22-12-2022 om 16:25

HarleyQuin schreef op 22-12-2022 om 15:48:

Ik heb van de week 3 hoodies besteld, gisteren gekregen en nu 1 aan. Zit echt lekker warm. Is het geld wel waard. Zijn 3 dezelfde alleen 3 verschillende kleuren, blauw, soort van groen en donker rood.
Kan ik mij ook lekker afsluiten door middel van de capuchon

Leuk als je iets besteld en het ook voldoet aan de verwachtingen. En direct drie exemplaren 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

22-12-2022 om 19:39

Ik ben heel erg blij, ik heb vandaag een nieuwe laptop (Geen superdeluxe ding, gewoon een basislaptop, voor mijn thuisstudie, tekstverwerken en internet) voor mijzelf gekocht. Ik had een tijdlang alleen een chromebook (had een oude laptop die heel langzaam was maar die was al een tijdje overleden en ik vond het wel best) maar dat is met tekstverwerken e.d. niet echt heel erg prettig.
Ik koop zelden dit soort dingen, ik mag dat eigenlijk nooit van mijzelf,  het voordeel daarvan is dat als ik het nodig heb ik er financieel de ruimte voor heb.  (Niet dat deze reteduur was maar goed het is toch een aankoop die je niet 123 doet... Althans ik niet... )

Was lastig een lichtpuntje vandaag te vinden, maar heb ze toch gevonden: 

- Ondanks mijn negatieve gedachten toch fijn met collega's kunnen appen en/of bellen. 
- Pijnstillers iets verhoogd waardoor ik me iets beter voel, maar nog steeds koorts voor de 6e dag. 
- Nu heerlijk genieten van I can see your voice. Fouter dan fout en veels te hysterisch, maar dat had ik echt even nodig. 

Van lieve cadeautjes nog voor mijn operatie en heerlijke verrassingen voor de kerst.
Zo verwend!! 

vrouw92 schreef op 22-12-2022 om 21:55:

Was lastig een lichtpuntje vandaag te vinden, maar heb ze toch gevonden:

- Ondanks mijn negatieve gedachten toch fijn met collega's kunnen appen en/of bellen.
- Pijnstillers iets verhoogd waardoor ik me iets beter voel, maar nog steeds koorts voor de 6e dag.
- Nu heerlijk genieten van I can see your voice. Fouter dan fout en veels te hysterisch, maar dat had ik echt even nodig.

Beterschap een echte griep kan hardnekkig zijn een extra pijnstiller mag dan best en gewoon genieten van "foute" programma's tijdens het uitzieken.

Ik ben blij dat bijna alle kerstboodschappen binnen zijn en onze dochter vandaag al komt.

Dorestad schreef op 21-12-2022 om 18:31:

[..]

Paddepoel?

Dat is wel een soort eind-stadiumplek idd, hoewel Selwerd erger is 🤣. 

Netherfield schreef op 22-12-2022 om 00:08:

[..]

Winkelcentrum De Hooge Meeren.

Mijn oudste dochter woont daar vlakbij. Ik vind die vele winkels idd wel heel handig. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.