Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

03-12-2022 om 07:24

Broodjebrie schreef op 02-12-2022 om 14:12:

[..]

Heb je die gekocht die ik je doorstuurde?

Nee, ik heb ze niet online gekocht. Ik was toch vlakbij Mediamarkt en ik gunde mijzelf duurdere   

lientje69 schreef op 02-12-2022 om 20:51:

Ik heb vandaag alle Sintcadeautjes ingepakt
Ik had een leuk idee, dacht , maak een adventbox voor iedereen. Dat ze alle dagen iets uit kunnen pakken. Maar 250 cadeautjes inpakken was wel wat veel
Blij dat ik klaar ben dus. Hoop dat mijn gezin en aanhang het ook leuk vindt.

Wauw, wat een werk! Kan niet anders dat ze het heel erg waarderen (toch?)

Valdemar schreef op 02-12-2022 om 21:35:

Enkele maanden geleden een account aangemaakt op facebook en gisteren in een opwelling een oude vriendin gecontacteerd. Klasgenoten geweest en elkaar al ruim 20 jaar niet gezien, maar nu gaat ze maandag langskomen om eens bij te babbelen.
Kijk er naar uit.

Wat goed en leuk! 😊 Heel veel plezier alvast!

Phoebe1982 schreef op 03-12-2022 om 07:24:

[..]

Nee, ik heb ze niet online gekocht. Ik was toch vlakbij Mediamarkt en ik gunde mijzelf duurdere

Oh haha, dat kan natuurlijk ook

Lekker uitgeslapen vandaag! 😁

Lollypopje

Lollypopje

03-12-2022 om 12:04 Topicstarter

Ik durf niet heel hard te juichen en het is echt nog niet zeker of mijn medicatie echt goed gaat werken. Ik laad 's nachts bijvoorbeeld nog steeds slecht op, maar overdag zit mijn lichaam aanzienlijk minder in de stress en ik kan aanwijsbaar meer dan een week geleden. Dus vaak nog een moe hoofd, maar wel wat meer energie in mijn lichaam. Dus dit voelt best wel heel hoopvol. Maar echt juichen durf ik pas als dit na een week of 6 nogsteeds zo gaat. Dus alleen een klein blij vreugdekreetje voor dit moment en dat voelt al wel fijn😊

Ik heb vandaag de ultieme post-operatietest gedaan. 
Ik was met onze oudste om 9.30 uur in het winkelcentrum in een stad hier 20 minuten rijden vandaan, zelf gereden wat ik voor mijn operatie niet meer redde.
Daar hebben we eerst overal gekeken en toen zijn we gaan passeen en kopen. Dat kon ik al een jaar of 5 niet meer,  omdat ik dan kapot ging van de pijn. Dochter moest echt nette kleding hebben om zich representatief te kleden op een symposium wat eraan komt en voor presentaties op de universiteit.  Een hoodie is dan niet meer suitable.

Een jasje bij de h&m en dan een shirt eronder van de primark (dat we al gezien hadden) Toen we alles hadden wat ze nodig had was ik nog niet compleet op en kon ik nog zonder pijn terug rijden. 
Echt ik ben heel blij
Heb nog wat huishoudelijks aangepakt net (was vouwen) en nu zit ik even, ga zo koken.  Klap-in* van spinazie, weinig werk,  lekker en voedzaam. 

*klap-in is een plaatselijk bekend word voor een snel te maken maaltijd van gekochte halffabrikaten.  Niks zelf snijden maar door elkaar roeren en  bakken.

Lollypopje

Lollypopje

03-12-2022 om 16:39 Topicstarter

@Bakblik Wat ontzettend fijn. Ik ben zo blij voor je

Lollypopje schreef op 03-12-2022 om 16:39:

@Bakblik Wat ontzettend fijn. Ik ben zo blij voor je

Dank je. Voor jou ook fijn dat je medicatie eindelijk lijkt te werken. 

Bakblik schreef op 03-12-2022 om 16:30:
  Klap-in* van spinazie, weinig werk, lekker en voedzaam. 

*klap-in is een plaatselijk bekend word voor een snel te maken maaltijd van gekochte halffabrikaten. Niks zelf snijden maar door elkaar roeren en bakken.

Wij zeggen dan dat we niet koken maar assembleren. 

wat een goede berichten hier zeg!!

Gisteren een ontzettend lekkere dag gehad in Düsseldorf! Heerlijk gewinkeld, gegeten, leuke dingen geshopt, dochter blij gemaakt met van alles en genoten van de kerstmarkt! Zo lekker dat het weer kon gewoon. Geen Corona-gedoe, geen mondkapjes, weer overal naar binnen lopen zonder restricties. Het was fijn om weer normaal van de kerstmarkt te kunnen genieten. Goede gesprekken gevoerd met een vriendin ook. Nu alleen wel zere benen. Ruim 14.000 stappen gezet, 9 km gewandeld alles bij elkaar

Wat super Bakblik en Lollypopje   
Zo fijn (al zijn het misschien kleine stapjes) dat het beter gaat met jullie 😊 

En leuk BlairW! Ik ben nog nooit naar een kerstmarkt (in DL) geweest; lijkt me wel echt super mooi    Heerlijk ja, zonder corona gedoe!

Heb vrij vandaag!  

Dochters mogen vanavond bij buren de cadeautjes voor de deur zetten en aankloppen. Leuk! Vorig jaar bij buren tegenover, zagen we ze achter de heg van andere buren kruipen enzo. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.