Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

BrightEchidna89

BrightEchidna89

19-11-2022 om 10:02

Fijn dat je zo een leuke avond had en de ochtend meevalt Stokstaart. Late tip voor als je nog eens te diep in het glas hebt gekeken: zoveel mogelijk water drinken voor je gaat slapen -> geen kater. 

Way ahead of you   Ik drink zeker 1,5-2 liter na zo'n avondje.
Soms lijkt dat helaas niet genoeg maar gister blijkbaar wel.

Gelukkig maar, Stokstaart 😊 Echte katers zijn echt vreselijk, vind ik 😅

Ohh ik word heel blij van combinatie kinderen + hond. Zij vonden dat hond ook haar schoentje mocht zetten (toevallig heeft ze een speeltje in de vorm van een schoen). 
Ik gooi er af en toe maar wat voer bij of een kauwstaafje.. En nu dribbelt ze dus iedere ochtend heel blij mee met de kinderen naar de schoenen plek   
Vanmorgen hoorde ik ze ook weer zeggen tegen hond; kom je mee kijken of je wat in je schoentje hebt? 

HAHA!wait..what schreef op 19-11-2022 om 10:44:

Ohh ik word heel blij van combinatie kinderen + hond. Zij vonden dat hond ook haar schoentje mocht zetten (toevallig heeft ze een speeltje in de vorm van een schoen).
Ik gooi er af en toe maar wat voer bij of een kauwstaafje.. En nu dribbelt ze dus iedere ochtend heel blij mee met de kinderen naar de schoenen plek
Vanmorgen hoorde ik ze ook weer zeggen tegen hond; kom je mee kijken of je wat in je schoentje hebt?

Ah wat lief!

Mijn zoontje zei, ik had jullie schoen ook gezet maar er zit niks in. Dat vond hij maar niks dus heeft hij nu een lief briefje geschreven voor Sinterklaas dat papa en mama ook wel graag een koekje of snoepje in hun schoen willen. Dat stopt hij vanavond in zijn schoen. En morgen zit er voor alle drie een chocoladeletter in 😎

HAHA!wait..what schreef op 19-11-2022 om 10:44:

Ben benieuwd hoe dat zal gaan na 5 december, opeens geen lekkers in de schoen meer! Woef ...

LostJellyfish83

LostJellyfish83

19-11-2022 om 11:07

HAHA!wait..what schreef op 19-11-2022 om 08:01:

[..]

Het was je geluksdag volgens mij? Portemonnee teruggevonden + €350 gewonnen tijdens een gezellige avond

Ja he, het was een mooie dag gisteren 😄

Lollypopje

Lollypopje

19-11-2022 om 13:29 Topicstarter

Ik ben blij dat de bijwerkingen van mijn nieuwe meds ontzettend mee vallen. Voel me niet top, maar zelfs dat begint nu alweer bij te trekken

En ik ben blij dat de zon zo lekker mijn woonkamer inschijnt.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

19-11-2022 om 13:32

ja, het is verrekte koud buiten, maar dat zonnetje maakt  het een stuk beter achter het glas 

Lollypopje

Lollypopje

19-11-2022 om 13:33 Topicstarter

Friezinnetje schreef op 19-11-2022 om 13:32:

ja, het is verrekte koud buiten, maar dat zonnetje maakt het een stuk beter achter het glas

Daarom blijf ik ook lekker binnen

Zelf kon ik Sinterklaas niet zien, maar peuter had een prachtig uitzicht vanaf Papa's schouders. Nu weer lekker binnen met een warme kop koffie. Zo fijn om haar te zien genieten.

Ik heb de Sint op z'n paard voorbij zien rijden en nu zitten alle stadsduiven te genieten van geplette kruid- en pepernoten.

Bij mij kwamen ze voor mijn huis langs, was leuk om even gezien te hebben.
Fijn binnen met een kop koffie naar de Sint optocht kijken. Heb verder geen kinderen heb niet buiten gestaan. Wel even wat aangerommeld in huis.

De was vooral handdoeken en vaatdoeken hangt buiten, het drogen valt mij nog mee. Vanavond eens kijken of ik het binnen nog verder moet laten drogen.

Lollypopje schreef op 19-11-2022 om 13:29:

Ik ben blij dat de bijwerkingen van mijn nieuwe meds ontzettend mee vallen. Voel me niet top, maar zelfs dat begint nu alweer bij te trekken

En ik ben blij dat de zon zo lekker mijn woonkamer inschijnt.

Wat fijn!!!! Hopelijk de weg omhoog 🤞🤞

MidasWolf schreef op 19-11-2022 om 14:42:

Bij mij kwamen ze voor mijn huis langs, was leuk om even gezien te hebben.
Fijn binnen met een kop koffie naar de Sint optocht kijken. Heb verder geen kinderen heb niet buiten gestaan. Wel even wat aangerommeld in huis.

De was vooral handdoeken en vaatdoeken hangt buiten, het drogen valt mij nog mee. Vanavond eens kijken of ik het binnen nog verder moet laten drogen.

Gratis tip: Niet te lang laten hangen in deze tijd van het jaar. Ik haal het meestal rond en uur of 4 binnen als de zon uit de tuin is.  Als de nog licht vochtige was koud wordt slaat er weer vocht op neer en wordt het weer nat.

Bakblik schreef op 19-11-2022 om 14:51:

[..]

Gratis tip: Niet te lang laten hangen in deze tijd van het jaar. Ik haal het meestal rond en uur of 4 binnen als de zon uit de tuin is. Als de nog licht vochtige was koud wordt slaat er weer vocht op neer en wordt het weer nat.

Een goede, ik  heb geen droger en dacht dan kan het vandaag nog mooi even buiten hangen. Straks voor 1600 uur inderdaad even naar binnen halen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.