Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Verjaardag

Mijn neefje viert zijn verjaardag binnenkort, hij word 19, en vraagt geld voor zijn verjaardag. Wat is een normaal bedrag om hem te geven ?


Ik ben opgehouden met het geven van cadeautjes aan de kinderen van vrienden. Een goede vriendin van me gaf strijk en zet voor elk kind (twee, een jongen en een meisje) een feestje, eigenlijk vanaf hun geboorte. Dat was dan meestal op zaterdagmiddag, en ik ging er dan even een uurtje heen, koffie met taart en uiteraard nam ik een aardigheidje mee. Toen ze naar de middelbare school gingen, werden het al gauw avondfeestjes en nam ik een kaart mee met geld erin, snap best dat pubers/tieners liever geld hebben. Maar nu zijn ze inmiddels 19 en 21, ik zie ze nooit, behalve dan 2 minuten als ik bij onze vriendin langs ga, en nog steeds wordt elke verjaardag gevierd, maar nu dan in de avond. Het komt erop neer dat de jarige even hallo komt zeggen als je binnen komt, de kaart met geld incasseert, en vervolgens de huiskamer weer verlaat om te gaan gamen ofzo op de eigen kamer en je ziet ze heel de avond niet meer. Sorry hoor, als het dan alleen maar gaat om dat geld, en verder zie je ze nooit, houdt het een keer op.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.