Huiskamer
KillerQueen
24-04-2025 om 08:25
"Spaart u ook zegeltjes? Bonuskaart of airmiles?"
"Spaart u ook zegeltjes?Bonuskaart of airmiles
Wilt u extra geld opnemen
Een tasje kost 35 cent
Houdoe, houdoe, houdoe"
https://www.libelle.nl/geldzaken/klantenkaart-app-bonuskaart-supermarkt-korting-geld~b8ce1090/
Met een bonuskaart/klantenkaart/app/etc krijg je, in ruil voor je gegevens, korting. Dit kan dus oplopen tot honderden euro's per jaar.
Heb jij een klantenkaart? En maak je er ook echt elke keer gebruik van om (extra) korting te krijgen?
Peiling
Klantenkaart/bonuskaart
Schommelstoel
25-04-2025 om 07:30
Dorestad schreef op 24-04-2025 om 21:51:
[..]
Supermarkt: 6% rente
Bakker en viszaak: gratis munten/zegels
Slager: rendement hoger, ruim 30 % maar het addertje is daar dan bijvoorbeeld vlees bij hen voor kopen. Op zich voor ons prima. 100 euro betaald en voor 130 eu meenemen. Alleen, ik verzilver dus nooit.
Totdat die slager failliet gaat of om andere redenen plotseling zijn deuren moet sluiten. Dan heb je weinig meer aan je 'deposito'.
GroenTuintje
25-04-2025 om 07:38
Schommelstoel schreef op 25-04-2025 om 07:30:
[..]
Totdat die slager failliet gaat of om andere redenen plotseling zijn deuren moet sluiten. Dan heb je weinig meer aan je 'deposito'.
Daar zat ik ook al aan te denken. Of er gebeurt wat met jezelf… ze hopen uiteindelijk dat men het niet meer verzilverd 
Broadway
25-04-2025 om 09:04
GroenTuintje schreef op 24-04-2025 om 21:36:
[..]
Maar hoeveel is je eigen inleg hiervan? Die bedragen klinken aantrekkelijk maar je hebt het zelf ook betaald.
je gaat niet extra dingen kopen om punten te sparen. het komt erbij dus de rente is altijd zo hoog als aangegeven. bij de AH 4 of 6%. ik krijg het niet bij de bank.
wij doen onze boodschappen niet in nederland, maar de tussendoordingen wel en die doen we bij AH. zo heb ik stiekem toch al bijna 2 boekjes koopzegels op de app vol. leuk vakantiegeldpotje. wij doen er langer over dan iemand die zijn weekboodschappen doet, maar toch.
bij de bakker haal ik elke week hetzelfde, maar door de punten die ik elke keer spaar krijg ik volgende week de helft van mijn bestelling gratis want die kan ik dan van de punten kopen.
Ysenda
25-04-2025 om 13:24
Broadway schreef op 25-04-2025 om 09:04:
[..]
je gaat niet extra dingen kopen om punten te sparen. het komt erbij dus de rente is altijd zo hoog als aangegeven. bij de AH 4 of 6%. ik krijg het niet bij de bank.
wij doen onze boodschappen niet in nederland, maar de tussendoordingen wel en die doen we bij AH. zo heb ik stiekem toch al bijna 2 boekjes koopzegels op de app vol. leuk vakantiegeldpotje. wij doen er langer over dan iemand die zijn weekboodschappen doet, maar toch.
bij de bakker haal ik elke week hetzelfde, maar door de punten die ik elke keer spaar krijg ik volgende week de helft van mijn bestelling gratis want die kan ik dan van de punten kopen.
De winnaar blijft de Plus €4 inleg, €6 retour, rente 50%
Broadway
25-04-2025 om 13:53
Ysenda schreef op 25-04-2025 om 13:24:
[..]
De winnaar blijft de Plus €4 inleg, €6 retour, rente 50%
dat klinkt goed! ik kom te weinig bij de plus en vind hun zelfscan zó omslachtig. zo moet je steeds weer bevestigen wat je gaat doen en 9 van de 10x heb ik al afgerekend omdat je naast je app scannen ook nog moet zeggen dat je zegels wil en dat vergeet ik dan steeds..
Dorestad
25-04-2025 om 15:00
Schommelstoel schreef op 25-04-2025 om 07:30:
[..]
Dan zouden alle keurslagers ermee moeten stoppen. Kennissen van mij hebben een keurslagerij in de provincie Groningen. Ze krijgen het alleen maar drukker dus voorlopig ben ik niet bang. En wat ik al eerder schreef: wanneer ik niet meer kan verzilveren dan zijn er hier nog genoeg mensen in huis die weten dat er o.a. bij slager en AH nog wat te halen valt.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.