Huiskamer
AggressiveReindeer87
09-02-2022 om 18:25
Blooper en Moppertopic
Het idee van het klaagtopic op Viev maar dan wat luchtiger/grappiger:
TO begint; gebeurt vaker, net weer; pan op fornuis, boter erin, je na een paar minuten afvragen waarom de
boter nog niet heet is en er vervolgens achter komt dat je de pan op de verkeerde pit hebt gezet ipv de pit met vuur
En herinner me er net toevallig 1 toen ik nog klein was, moeder zusje en ik waren in de badkamer ons klaar aan het maken voor bed. Mijn moeder vroeg aan mij of ik tandpasta op de borstels van zusje en mij wilde doen. Prima, kleine moeite. Was mijn moeder begonnen met tanden poetsen bij zusje, kwam die erachter dat ik scheerschuim op de borstels had gedaan ipv tandpasta
, die tube had dezelfde vorm als die van de tandpasta, oeps
(Ze heeft die blunder van mij overleeft hoor)
Ik ben vast niet de enige die af en toe een beetje onhandig is, brand los zou ik zeggen!
kerst
31-03-2026 om 09:32
Azalea747 schreef op 31-03-2026 om 08:21:
[..]
Tja, als je opeens met 10 mannen aan de gang gaat zijn er misschien weer andere redenen waarom je niet ongesteld wordt 🙃🙃🙃 (sorry 😉).
lientje69
31-03-2026 om 11:56
Ik liet vanmorgen voor de verandering maar weer eens een glazen bakje stukvallen. Glas echt overal 
Thora
31-03-2026 om 12:29
Poison schreef op 25-02-2026 om 06:55:
Ik kan inderdaad sinds drie jaar niet meer zonder jaarrond dagelijks desloratadine. En van maart-oktober en in december overdosering van 2-3 tabletten p/o allergoloog. En dan heb ik nog restklachten
Heb je wel eens hypnose geprobeerd? Het klinkt misschien raar maar het zou kunnen helpen. Ze zetten dan iets om in het brein waardoor je lichaam niet of anders reageert.