Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic

lientje69 schreef op 12-01-2026 om 15:13:

[..]

Kon lopend nét aan overeind blijven. Parkeerplaats bij de bibliotheek was een ijsbaan.

Idd ik glijd lopend op die ongestrooide zoutstraten ook nog bijna dus het was niet zo handig om te gaan fietsen al zag die straat er best wel onschuldig uit... Geniepig spul, die ijzel...

Baby wilde niet verschoond worden. Draaien schreeuwen. Poept ze al draaiend tijdens het verschonen. Romper en aankleedkussen vies. Dus snel uitgetrokken en kind even in de blote billen op de vloer terwijl ik een schone romper pak. Roept oudste dat er een drol op het tapijt ligt. Oh nee nee. Snel drol weg halen en in de wc. Terug naar binnen heeft ze gewoon weer op de vloer gepoept en er doorheen gekropen. Overal vegen poep op de vloer en op haar benen en voeten. Zucht, dat wordt een badje. 
Dat heeft oudste werkelijk nooit gedaan. Die liet ik wel eens 10 minuutjes in de blote billen kruipem/lopen. Zal ik bij deze voorlopig niet meer doen. Getsie. Misschien dat ze daarom niet verschoont wilde worden? Omdat ze nog even wilde poepen?

Meesje schreef op 12-01-2026 om 16:59:

Baby wilde niet verschoond worden. Draaien schreeuwen. Poept ze al draaiend tijdens het verschonen. Romper en aankleedkussen vies. Dus snel uitgetrokken en kind even in de blote billen op de vloer terwijl ik een schone romper pak. Roept oudste dat er een drol op het tapijt ligt. Oh nee nee. Snel drol weg halen en in de wc. Terug naar binnen heeft ze gewoon weer op de vloer gepoept en er doorheen gekropen. Overal vegen poep op de vloer en op haar benen en voeten. Zucht, dat wordt een badje.
Dat heeft oudste werkelijk nooit gedaan. Die liet ik wel eens 10 minuutjes in de blote billen kruipem/lopen. Zal ik bij deze voorlopig niet meer doen. Getsie. Misschien dat ze daarom niet verschoont wilde worden? Omdat ze nog even wilde poepen?

Aaaaah.....wat rot voor je....maar 

Meesje schreef op 12-01-2026 om 16:59:

Getsie!

Je weet hopelijk wel dat je de rompertjes naar beneden kunt uittrekken, zodat je bij bijvoorbeeld diarree geen bevuilde romper over de haren en het gezicht hoeft uit te smeren? Dat hoorde ik namelijk pas toen mijn kinderen al lang en breed uit de luiers waren…ik dacht altijd dat die aparte schoudertjes in de rompers gewoon voor ‘leuk’ bedoeld waren…

madee schreef op 12-01-2026 om 19:20:

[..]

Getsie!

Je weet hopelijk wel dat je de rompertjes naar beneden kunt uittrekken, zodat je bij bijvoorbeeld diarree geen bevuilde romper over de haren en het gezicht hoeft uit te smeren? Dat hoorde ik namelijk pas toen mijn kinderen al lang en breed uit de luiers waren…ik dacht altijd dat die aparte schoudertjes in de rompers gewoon voor ‘leuk’ bedoeld waren…

Dat wist ik gelukkig wel. Dus geen poep op het hoofd. Dat was zo'n beetje het enige poepvrije stukje nog 😅😆

En ik ben toch  wat bont en blauw na mn stunt vanmiddag... 🫩

Schrik me de tandjes. Heb voor het eerst draadloze oortjes. Probeer deze te koppelen, opeens kneiterharde Oostenrijkse muziek in mijn oren. Ik geef een schreeuw, man helemaal dubbel van het lachen.  Had hem even voor de grap met zijn telefoon  geconnect.  
Lollig hoor...

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.