Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic

Schoondochter schreef op 16-12-2025 om 11:54:

[..]

Dat deden ze bij ons ook en toen werden mensen boos dat ze voor niks uitgenodigd werden terwijl 'iedereen vantevoren al dacht dat ze het toch niet zouden worden'

Ik denk dat je het nooit voor iedereen goed doet. Interne sollicitaties liggen gewoon best gevoelig.

Eens. Ik heb twee keer meegemaakt dat er een voorkeurskandidaat was maar ze toch anderen hadden uitgenodigd om de formaliteiten te volgen. Lekker dan, dan is het echt zonde van je tijd en energie. Ook wel eens geen uitnodiging gehad. Die vond ik jammer, het was echt iets anders, maar ik zou het prima kunnen. Degene die het nu doet had een ruime ervaring op ‘dat’ gebied, maar ik denk nog steeds dat ze beter mij hadden kunnen hebben  

HAHA!wait..what schreef op 14-12-2025 om 21:43:

Vanmorgen liep ik met sokken in mijn hand met de gedachte dat ik deze in de wasmand wilde gooien in de badkamer.
Ik moest ook nodig plassen dus ik doe de klep van de wc omhoog en gooi zo mijn sokken daar in

Herkenbaar. Ik wilde de was in de wasmachine op zolder doen en er stonden twee vuile koffiemokken op de wasmachine. Dus ik neem die mokken mee naar de keuken en daar lag de vuile was boven op de vaatwasser. 

Een week of twee terug kwam mijn fietssleutel krom uit mijn sleuteletuitje. Ok, shit happens, een nieuwe besteld, na een week kwam-ie binnen en gelijk in gebruik genomen. En vandaag kwam de nieuwe sleutel ook krom uit het etuitje! Hoe krijg ik het voor elkaar? De etui zit niet in mijn kontzak, hangt recht aan mijn riem. Raadselachtig...

oudmaarnognietkoud schreef op 16-12-2025 om 19:53:

[..]

Herkenbaar. Ik wilde de was in de wasmachine op zolder doen en er stonden twee vuile koffiemokken op de wasmachine. Dus ik neem die mokken mee naar de keuken en daar lag de vuile was boven op de vaatwasser.

Of iets uit verpakking halen, de inhoud weggooien en de verpakking op plaats van bestemming leggen... Overkomt mij wel eens.. (maar die sokkenindeplee-blooper is wat mij betreft de blooper vd maand  )

In de categorie verwisselen wat je waar legt… Vanmorgen na het ontbijt liep ik naar de keuken om mijn bord en glas in de spoelbak te zetten. Terug bij de tafel, zie ik mijn bord staan. Mijn iPad (met de krant) lag in de spoelbak.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.