Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic

Hier in de stad hebben ze tegenwoordig bladblazers op stroom, wat een verademing zeg.

Kom net thuis van mijn vrijwilligerswerk en haal mijn telefoon uit mijn tas.  Heb ik mijn theebeker en een schoteltje niet daar in de vaatwasser gezet maar in mijn tas gestopt. Gelukkig had er alleen maar biscuit op het schoteltje gelegen en had ik niet meegedaan met de slagroomtaart dat was en vieze boel geworden in mijn tas. 

lientje69 schreef op 10-12-2025 om 06:49:

[..]

Een beetje handige klusjesman kan hier toch wel een nieuw slotje opzetten? Heb je niet zo'n iemand in je kennissenkring? Slotje opzich zal zo'n 30 euro zijn denk ik.

Bedankt voor het meedenken. Ik wacht nog even af of de kast sleutel nog opduikt.

Bellebelle schreef op 10-12-2025 om 14:32:

Hier in de stad hebben ze tegenwoordig bladblazers op stroom, wat een verademing zeg.

Wat is er mis met bladeren opharken.

kerst schreef op 10-12-2025 om 14:43:

[..]

Wat is er mis met bladeren opharken.

Dat vraag ik me dan ook af. Maar kennelijk werkt het voor gemeente ambtenaren anders.

Bakblik schreef op 10-12-2025 om 14:37:

Kom net thuis van mijn vrijwilligerswerk en haal mijn telefoon uit mijn tas. Heb ik mijn theebeker en een schoteltje niet daar in de vaatwasser gezet maar in mijn tas gestopt. Gelukkig had er alleen maar biscuit op het schoteltje gelegen en had ik niet meegedaan met de slagroomtaart dat was en vieze boel geworden in mijn tas.

kerst schreef op 10-12-2025 om 14:42:

[..]

Bedankt voor het meedenken. Ik wacht nog even af of de kast sleutel nog opduikt.

Heilige Antonius beste vrind, maak dat Kerst de kastsleutel vindt  (Katholieke gewoonte, die meestal werkt, bij mij althans  )

Vanmorgen sloeg ik mijn dekbed open, kleng! Lag mijn telefoon nog op het dekbed en knalde met een vaart tegen de verwarming (1,5 meter verder). Gelukkig nog heel.
Vanmiddag wilde ik met één hand iets in de vaatwasser en met mijn andere hand een glas op het aanrecht zetten. Kleng! Dat glas belandde naast het aanrecht. Dat was dus niet meer heel dus vervolgens kon ik gaan stofzuigen en dat glas lag wel wat verder verspreid dan 1,5 meter.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.