Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic

En, smaakte de thee?

MissHolmes schreef op 05-08-2025 om 21:17:

Ik maakte zojuist bijna verse peterseliethee ipv verse muntthee

O, dat had ik een keer met munt versus basilicum…. Iets met gedachten en ver weg ofzo 😅

Auwereel schreef op 05-08-2025 om 21:30:

En, smaakte de thee?

Ja zeker want ik had net op tijd door dat ik bladpeterelie gepakt had ipv munt 😀

Loulou ja dat spul lijkt ook allemaal op elkaar 

Sleutel van mijn werk nog in mijn zak. Die had in het kastje gemoeten

lientje69 schreef op 05-08-2025 om 23:21:

Sleutel van mijn werk nog in mijn zak. Die had in het kastje gemoeten

Oops!

muur kamer dochter verven. Verloopt prima, tot ik verfbakje van trap laat Vallen. Nu heeft ze 2 paarse muren ipv 1😂 Zaten zoveel spetters op de andere muur, verven was makkelijker en sneller dan die muur schoonmaken. 

Poison schreef op 06-08-2025 om 07:45:

muur kamer dochter verven. Verloopt prima, tot ik verfbakje van trap laat Vallen. Nu heeft ze 2 paarse muren ipv 1😂 Zaten zoveel spetters op de andere muur, verven was makkelijker en sneller dan die muur schoonmaken.

Probleem opgelost 

Poison schreef op 06-08-2025 om 07:45:

MissHolmes schreef op 05-08-2025 om 21:17:

Ik maakte zojuist bijna verse peterseliethee ipv verse muntthee

Dat is idd wel een geinige blooper    en hoe smaakte die thee? Misschien zet je wel een trend?

oudmaarnognietkoud schreef op 06-08-2025 om 12:41:

[..]

Dat is idd wel een geinige blooper en hoe smaakte die thee? Misschien zet je wel een trend?

Ik kwam er net op tijd achter dus het is toch muntthee geworden.. (alhoewel ik het natuurlijk wel proberen...  )

Wsdroogmolen gebroken. Alle schone was lag in de tuin.. gelukkig meeste al droog en op het gras.

Wilde net mn planten op mn balkon water geven, ben een spring in 't veld dus deed 3 dingen tegelijk dus ik had niet door dat gieter op zn zij in de gootsteen was gevallen met als resultaat waterballet in de keuken...

Zo gelachen om een blooper van man gisteravond.  We hebben een nieuw tvkastje met nieuwe afstandsbediening.  Nu is man echt heel technisch en handig, maar niet op tv-en computergebied. Ik had van de week avonddiensten  en was dus niet thuis. Nu ging ik gisteravond een serie van de dvd kijken ( opgenomen van tv ) en dacht huh? Wat staat daar nou tussen???
Had man blijkbaar  toen ik was werken iets voor 18 plus zitten kijken  en per ongeluk   op opname gedrukt. Niet gemerkt ook. 
Dus ik vanmorgen: heb je je nog vermaakt toen ik was werken. Nee er was weinig op tv dus ben vroeg  naar bed gegaan.  Dus ik terwijl ik mijn lachen nauwelijks in kon houden: en was dat wat er wel was zo bijzonder  dat je het meer keer wilt zien en hebt opgenomen?   Hij werd rood. Uhm.... ik liet zien wat er gebeurd was. Ah, die nieuwe kutafstandsbediening, ik wou dat helemaal niet opnemen.  Niet gemerkt dat hij dat deed. Heb alleen ff gekeken.  Mag van de dvd af hoor .
Ik heb er nog schik om. Pannekoek.

En nog een mopper. Ik dacht ik probeer  weer eens  witte kleding. Lekker zomers. Moet ik gewoon ook niet doen.   ben er niet  geschikt voor. Weer allemaal vlekken erin die er niet uit gaan.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.