Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic

Beterlaat2021! schreef op 14-07-2025 om 09:59:

Sneue blooper van gisteren. Mijn hond is een paar maanden geleden ingeslapen. Soms vergis ik me nog.
Gisteren ging ik dus boodschappen doen en zei tegen de lege huiskamer : 'ik ga even boodschappen doen'.
Dat zei ik altijd als ik wegging en dan ging hij gewoon liggen.
Dat ik me gisteren vergiste leverde toch nog een paar tranen op..
Miss you...

Ach wat naar!! Ik heb dat ook lang gehad nog. Of ff snel de supermarkt in rennen als de hond nog in de auto zat. En dan terug komen bij een lege auto.  

Het slijt, je vergeet je maatje nooit, maar het slijt. Heel veel sterkte!

stokstaart schreef op 14-07-2025 om 09:22:

Arme jij!

Ik heb een lat-relatie. Lees, ik ben nog af en toe een weekje in mn eigen huis met poes. Vanochtend (vrij vandaag) naar mijn eigen huis gegaan. Dat wil zeggen; rugzak met poes op buik, rugzak met 2 laptops op rug, een rugzak vol zooi aan mn ene arm en nog een extra tasje aan de andere. 3 verdiepingen naar beneden met de trap en de kelder in voor mijn fiets.
Fietssleutel vergeten. Alles wat los hing heb ik beneden gelaten. Dus maar met de laptop rugzak en een poes die rondjes draait in haar rugzak nog even terug naar drie hoog en weer naar beneden..

Oef, ik lat ook maar ben dan blij met mijn auto 😅. 

Hier twee katten die meegaan. 
Soms laat ik alle zooi door mijn vriend halen en ga dan zelf fietsen. 

Sneue blooper van gisteren. Mijn hond is een paar maanden geleden ingeslapen. Soms vergis ik me nog.
Gisteren ging ik dus boodschappen doen en zei tegen de lege huiskamer : 'ik ga even boodschappen doen'.
Miss you...

heb ik soms ook nog met mijn kat, die is meer dan 2 jaar dood..

Miss you...

Oh ja, dat is zo verdrietig!💕

Ik herken dat ook zo goed, mijn katje is 10 weken geleden ingeslapen en ik roep hem ook nog steeds per ongeluk. Moet ook meteen weer huilen...

Loulou39 schreef op 14-07-2025 om 12:27:

[..]

Oh ja, dat is zo verdrietig!💕

Ik herken dat ook zo goed, mijn katje is 10 weken geleden ingeslapen en ik roep hem ook nog steeds per ongeluk. Moet ook meteen weer huilen...

wat een verdriet kun je toch hebben om huisdieren...

SuzyQFive schreef op 14-07-2025 om 10:59:

[..]

Oef, ik lat ook maar ben dan blij met mijn auto 😅.

Hier twee katten die meegaan.
Soms laat ik alle zooi door mijn vriend halen en ga dan zelf fietsen.

We wonen 5 min fietsen uit elkaar of 15 min lopen. Maar gezien alle zooi fiets ik liever. Met de auto is echt geen doen.

Ik ben net gestoken door een bij… 

Voor brood naar de winkel gaan.  Met van alles thuiskomen. Behalve brood...

lientje69 schreef op 16-07-2025 om 16:21:

Voor brood naar de winkel gaan. Met van alles thuiskomen. Behalve brood...

Dit heb ik dus echt heel vaak... Er zitten 3 supermarkten om de hoek, ik moet soms 3 x terug.. 

Ik dacht mijn badpak meegenomen te hebben naar het zwembad. Daar aangekomen bleek het mijn tankini bovenstuk te zijn
Toen ben ik maar in bovenstuk en (zwarte) onderbroek gaan zwemmen...

MissHolmes schreef op 16-07-2025 om 19:07:

[..]

Dit heb ik dus echt heel vaak... Er zitten 3 supermarkten om de hoek, ik moet soms 3 x terug..

Het irritante is dat ze bij mij dus niet bepaald om de hoek zitten...

Woon een  beetje in the middle  of nowhere. Dus morgen maar weer opnieuw richting  winkels. Zucht

lientje69 schreef op 16-07-2025 om 21:16:

[..]

Het irritante is dat ze bij mij dus niet bepaald om de hoek zitten...

Woon een beetje in the middle of nowhere. Dus morgen maar weer opnieuw richting winkels. Zucht

Oww das nog erger... 

Ik ben m'n oortjes plus oplaaddoosje kwijt. Ik heb twee vaste plekken voor die dingen, of ik stop ze in mijn zak als ik ze gebruikt heb en niet bij een vaste plaats in de buurt ben. Maar al m'n zakken zijn leeg en op hun vaste plaatsen liggen ze niet. Wààr heb ik ze heengestommeld!

Auwereel schreef op 16-07-2025 om 22:47:

Ik ben m'n oortjes plus oplaaddoosje kwijt. Ik heb twee vaste plekken voor die dingen, of ik stop ze in mijn zak als ik ze gebruikt heb en niet bij een vaste plaats in de buurt ben. Maar al m'n zakken zijn leeg en op hun vaste plaatsen liggen ze niet. Wààr heb ik ze heengestommeld!

Vraag het heilige Antonis:

“Heilige Antonis, beste vrind,

maak dat ik mijn oortjes plus oplaaddoosje vind”

Werkt bij mij altijd (behalve bij mijn taille, die ben ik geloof ik voorgoed kwijt 🤪)

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.